nedjelja, 15.04.2012.

...em petak....em 13-i....

...a rekla sam da neČu...al eto ipak....

došao je mail ....s najavom za svirku "ČOKOLADNA PLOČA ZA SUNNYSIDERSE - SPLIT, THE LEGENDS KLUB, 13.04.2012." ...ok...ok....ajmo.... smislit ću do tad nešto pametno...
- bolje smisli NEKOG pametnog

...ne smim dalje ...jer sam se i tako zaplela u pametovanja ...a da se izvučem napišem na Fejs... "....ajde mobitel zvoni....ajde mobitel zvoni....ajde mobitel kaži "Stigla je nova poruka. pročitajte ju ODMAH!!!!"....." ...i nakon 10 sec stvarno zazvoni mobitel .... jedna mi ženska poslala SMS "Stigla je nova poruka. pročitajte ju ODMAH!!!!" ... .

i bi svirka... i bi pjesma...al meni ne valja foto aparat...i da ona meni svoj aparat da slikam... ustanem na noge...kad odjednom svi muzičari (iz publike) upere u mene svoje aparate i kamere i osvjetle me blicevima.... zloćesto...stvarno zloćesto ....ali svi vjeruju u moju diskreciju,...a nikome nije ni na kraj pameti da to nije moj aparat....

.

imam ja još slika....al one nisu važne za priču.... osim detalja da su oni stvarno dobili čokoladnu ploču .... za ne povirovat....



...je ...je...to je ona čokolada za koju sam ja jednom računala koliko košta .... al za tu ljepotu nije važna cijena....rukom rađena s puno kakaa..... a uz nju ide i pjesma...uz gitare, bocu i kutiju

.

....mda.... ne da mi se ništa pisat.... osim da nismo probali čokoladu (što je dobro) .... i što poslije ...u noćnom baru nije mene zaustavio čuvar s riječima

- gospođo, zabranjeno je unošenje oružja!

....hahahahaha.... s kim ja izlazim van ...i kišobran u njenim rukama je opasan? :-))))

...a poslije petka 13-og....kao i obično dolazi šestak 14-ti.... u kojem me cijelo jutro djeca bude SMSovima iz raznih krajeva zemlje... a popodnevno buđenje.... uf....eto...dobila sam svoju dozu...i sad sam ošamućena i mamurna i ne da mi se pisat.... osim da imitiram jednog tipa koji je jučer plesao letajući okolo....dok su se drugi zgražali

- na čemu je ovaj?
- ne znam, al gadno pikira da nosom uleti u moje pivo
- hahahaha...ajmo se kladit kad će past
- neće past! Njegovi pokreti se protive svim zakonima fizike, al neće past. To je nemoguće, al je tako. Očito je dobio dobru i kvalitetnu dozu


...a on je širio ruke i letio.... okretao se u nemogućim smjerovima ....

...i dok sam ranom zorom šetala po kišici i pokušavala pokisnit i imitirat pokrete letača ....sad mi je lipo dok sjedim i buljim u prazno...i pokušavam otipkat nekoliko slova ....da "zašporkam" ovaj tekst ....i mislim se kako sam toliko obuzeta životom i malim radostima koji mi donosi da mi ne pada na pamet da se vežem za nešto ili nekog jer je ljubav posvuda oko mene ...i uvijek mi od negdje dođe "doza" koja mi je potrebna...

....nije dobro....nije..... kmeeeeeeeeeeeeeeeee ..... kad će opet taj petak? ...ili subota.... ili nedjelja??? ...ovisnik sam o sitnim radostima, kavicama, čokoladama i sokićima da mi treba "jača doza" :-))))





- 00:13 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>