utorak, 20.03.2012.

....subota....

....još jedan ludi dan.... nakon ludog mjeseca... započeo je zvukovima SMS-a koje nisam ...onako mamurna od spavanja uspjela pročitat....ipak...nakon sat vremena sam shvatila vrijednost poruke...i počnem žicat okolo prijevoz....do obližnjeg mjesta...gdje su me čekali neki bikeri...a mene strah motora... normalno....svi su me odbili... i zato sad ide ovaj tekst....

....start je bio ispred Vatrogasnog doma....i niti 50 m dalje prizori iz bajke.... slike za koje nismo ni znali da postoje tako blizu Splita...

.

.

...ovo je rijeka Žrnovnica....i vode posvuda...čak i preko stepenica....

.

...a uz rijeku imanje....

.

...a na imanju mlinica...kamena....stara nekoliko stoljeća.... starija čak i od mene ...i ide slika... ona otključaje vrata...pa opet otključaje...i gle otključaje....

.

...pa melje brašno....kukuruzno....

.

...u koje se umoče pastrve...koje se zapeču na kajmaku...i serviraju uz sir s medom....

.

...ima toga još... došli smo na pola sata..... a ostali nekoliko sati....jer smo po sata samo gledali okolo prirodu otvorenih čeljusti...a što je još bilo u konobi i za stolom.... nekom drugom prilikom.... ipak sam bila VIP gost.... nevjerovatno koliko ljubavi....

P.S. Slike su s Gospodarstva Aljinović, Povijesni mlin i park na rijeci Žrnovnici

.




- 08:23 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>