subota, 03.03.2012.

...u korizmi...

...Korizma je započela loše... valjda joj to i je smisao ....
iako...sve je manje onih oko mene koji izjavljuju da su se ostavili cigareta i sličnih gluposti u ime neke više pokore...
zašto se ičeg ostavljat...u današnjem svijetu u kojem smo zakinuti za sve živo?

...sve u svemu ovo je dobra vijest... i znači da je sve manje kretena oko mene?...

Dobro još pamtim kad se u Jugoslaviji skrivalo da ideš u crkvu...nitko ništa nije radio i svirao u doba Korizme...a sve veliki ateisti..isto tako danas su ti svi veliki vjernici ...i ostavljaju se svega...al zato žive svirke ima posvuda

...eto i ja ću im se pridružit...i ostavit ću se u Korizmi loše zabave...

...i nadoknadit ću sve one propuštene zabave....i zato...krenimo....



(šta mislite koliko godina ima pjevačica na snimci?)

....ako čujete za neku dobru zabavu...obvezno me zovite.... vjerski su razlozi u pitanju....
a sinoć je bilo dobro...opaka energija... i konačno sam shvatila muzičke smjerove

rock vam je kad mlatite kosom dok glava (ili kosa) ne ispadne
jazz je kad treseta glavom i nogama i grčite ruke
blues je kad se savijate u stomaku treskate ramenima ...i tapkate samo jednom nogom o pod?

...khm...tako nekako.... idem još malo vježbat :-)))







- 13:50 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>