srijeda, 29.02.2012.

...tko je Faca?.....

...kad sam pokušala saznat koji je mobitel za mene... normalno pitala sam dicu.... oni su mi popili mozak svojim "mudrolijama" ....pa sam nemoćno uzviknila

- vi mene zezateeeee
- Ne! Mi propisno iskorištavamo tvoje neznanje u svrhu vlastite zabave
- odgovori sin

...i kad je vidio da me doveo do ruba plača...stao mi je lipo objašnjavat

iPhone je za šminkere bez pokrića
Android je igračka na kojoj ne znaš čime bi se igrao
Blackberry je za prave face


...to sam već shvatila.... kao što sam i naglo shvatila tko to ima blackberry :-))))


(umisto slikice...pjesmica....)

P.S. Iskorištavaju li i vaša djeca propisno vaše neznanje u svrhu vlastite zabave????

Kako to rade?
...mislim...kako Vas zezaju?

- 19:19 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Arhiva >>