četvrtak, 16.02.2012.

Sniježnom našom s novim porezima

dosta mi je bilo sniga u Splitu i komentara

"koja je razlika između sniga i snijega? Snig se ne čisti, snijeg se čisti!"
i dok se tako cila zemlja zezala na račun Splićana i njihovog nesnalaženja u situaciji...ja sam šetala oko svoje kuće polugola (po snigu) i odbijala izać iz kuće za otić na posao....

...nakon podužeg vikenda od 5-6 dana...ipak sam došla do ureda... a zatim i počela radit... i tako mene zapalo da krenem na put...ni manje ni više nego na Valentinovo.... a snijeg se premjestio...i počeo je padat stazama kojima ja moram proć...

...i luda Splićanka...kakva jesam.... čim sam vidila zamet snijega u Lici...odmah sam u njega zabila nogu...kao da ga nikad u životu nisam vidila....

.

....brat bratu mi je noga uletila 40 cm duboko.... na temperaturi od -15 C ....

i dođem ja u Zagreb...gledam iz auta... pješaci prave prtine po trotaru...al što smo bliže gradu....prizori su lijepi za oko...

.

...ulazimo u hotel....nisam ni rekla na recepciji "dobar dan"....recepcioner je započeo
- oooo, evo Splićana. dal ste očistili snijeg?
- znate li razliku između snijega i sniga? Snijeg se ne čisti, snig čisti!
- o mi čistimo snijeg.
- ma jel? sad ću vam dokazat da ne čistite. samo da dam osobnu
- ne treba mi hvala!
- još me pitajte godinu rođenja pa ću prolupat:
- Znam da to ne smim pitat i znam da mora bit soba za pušače
- a zašto vam se kliže oko hotela ono zeleno?
- joj to tapet s ljetne terase....

...kaže on, a ja izađem, slikam i objavim na fejs

.
....evo Vam očišćenog snijega :-PPP (zloćesto? je malo :-))))...)

...a kako prepoznati Splićanku u Zagrebu? To je ona koja hoda s kaputom preko ruke!

...2 dana....2 dana nisam obukla kaput. Bilo mi je prevruće. Pa vi sjevernjaci ste jako zimogrozni....

i vratim se ja kući ...nakon nepopijene kave s najdražim zastupnikom....nakon neobavljenih razgovora s najdražom Facom...nakon neposlanih SMSova...i što god....izađem iz auta bijesna što povlačim kufer za sobom...naletim na davno zaboravljenog frenda...odosmo mi na piće... i sutra dan ponovo na sjever... put Trilja... pa Brnaze...

.

...i tada sam shvatila! Ono što je prvi dan padalo u Splitu bio je snijeg....od drugog dana...pa i danas 10 dana kasnije...imamo snig.... Vi sjevernjaci nemate pojma što je to!
Snijeg je prekrasan! ...možeš po njemu skakat...možeš se po njem valjat...možeš preko njega trčat... on je lip mekan i podatan
Snig je klizava masa! S njim ne možeš ništa nego polomit sve kosti. Za njega ne pomažu ni čizme vojne misije....sve se po njemu kliže!

i nakon ovog konačnog objašnjenja razlike između sniga i snijega....sjetite se koliko ste puta kliznili usred ljeta u nekom dalmatinskom gradu..... jednostavno se kod nas ne može hodat....i to nije za rugat se...nego za suosjećat!...

i zato se u RH, za kaznu svima, uvodi novi porez.... ovaj put ne nikakav porez NA već porez ZA SPLIĆANE. To je porez koji će plaćat cijela zemlja (osim građana Splita), a služit će isključivo zafrkanciju u našem gradu....jer ako već Split zabavlja cijelu zemlju svojim ponašanjem na snijegu....ako svojim postupcima šire pozitivnu energiju i smijeh po zemlji...e onda to treba i platit!

.

....ako u vašem mjestu noćas pada snijeg.... pripremite mi kavu....evo mene raskopčane...dolazim.... ne znam kad ću više obuć jedan (od dva para) rukavica koje nosim u torbi... ne znam kad ću obuć kaput ili zakopčat ovu jaketu....al znam da uživam....

P.S. a gledanje snježnih zapuha je prekrasno.... i u tom sam danas uživala :-)



- 17:08 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>