petak, 03.02.2012.

.....snijeg u Splitu....

...a Amerikanci otkrili Ameriku....

...dok su se na ovoj strani zemaljske kugle konačno svi Splićani izjasnili i uglas svi zajedno viknili "Pada snijeg!" ....dotle sa radio postaja upozoravaju da se ne izlazi van jer je Gradonačelnik proglasio "Snježni dan"

....uglavnom...jutros zvoni mobitel u cik zore
- da li si pogledala kroz prozor?
- ne!
- ajde pogledaj
(ja se lijeno dižem iz kreveta...gledam snijeg.... vratim se u krevet ...pokrijem i odgovorim)
- e i?
- kako ćemo na posao?
- pa rekao Kerum da je neradni dan ako padne snig. Pusti me da spavam!

...i poklopim... kad nakon uru vrimena opet zvoni....zove šefica
- da li si u redu?
- jesam!
- a di si ti?
- u krevetu! Pusti me da spavam!

...i poklopim....

...i sad vi meni recite nešto protiv Keruma? ...svi su mu se rugali kad je donio pravilnik o "Snježnom danu" ...nazvali ga "Snježno smješnim danom" ...a čovik je samo praktičan... oslobodio je ulice da komunalci mogu radit...da ljudi ne lome noge... riješio se scena od lani kad su auta blokirala sve ceste...pa niko nije mogao nigdje....a ja sam ...umjesto da se ustanem iz kreveta i pokušam otić na posao..iznervirana što i kako... lipo legla natrag u krevet i odspavala...(di ćeš boljeg sredstva za smirenje?)....

.

....scena kroz prozor bila je savršena.... a još je bolja bila ona u dvoru.... (doduše izašla sam u kratke rukave i bosa...ravno iz kreveta....pa mi je noga malo..."utonila"....

.

...ipak se nisam dala smesti....

.

...i dok se na rivi uredno skijaju...na Bačvicama najnormalnije igraju picigin... u Tolstojevoj su napravili sanjkalište...čujemo da je otvorena skakaonica niz Marjan...do rive.... ja sam upalila TV da vidim vijesti kad tamo cijela emisija o tome kako Amerikanci piju tablete...i kad shvate da im te tablete čine loše ...doktor im da još 5 različitih ljekova da uklone nuspojave od onih koje piju... umjesto da jednostavno prestanu pit one koje im ne čine dobro... konačno su otkrili Ameriku...

.

...i službene slike...(traje 10 min)

P.S. i ne dirajte nam snig.... jer kako kaže moj frend s fejsa "Udruzenje za zastitu snijega je najavilo masovne proteste zbog nasilja nad snijegom od strane lopata,grnjaca i ostalih sredstava za borbu protiv istog.Stanovnici u strahu od aktivista tajno ciste snijeg ispred svojih kuca." (M.K.)

- 15:49 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Arhiva >>