četvrtak, 12.01.2012.

...zvoni....ajme....

...telefon zvoni rijetko kad kad mi to očekujemo.... najlakše je tad kad mi zovemo...jer smo onda spremni da prepadnemo onog tko se javi...
...ja se javljam svakako na telefon ....a svakako i zovem... danas sam trebala zvat Gradski kotar... oni traže moj OIB...ma moš si ga mislit....da mogu naplatit komunalnu naknadu.... žena koja tu radi...nekad je davno išla sa mnom na tečaj...i stvarno je nisam odavno vidila, ni čula...
- Gradski kota....
- ma kako se to možete zabavljat u vrijeme radnog vremena? Lako Vam je kad ne radite ništa, samo tu sjedite i smijete se nama jadnicima...
- hahahahahahahaha
- rekla sam da se samo smijete. Mogli ste bar to radit da ja ne čujem
- gospodin ispred mene mi je rekao da me naglo obasjala anđeoska svjetlost!
- obasjalo je tebe i više od toga kad si mene čula!
- kako si mi? Imaš li kojeg novog švalera? Kome si sad slomila srce?
- nikome! ja dobra
- nikome? Svakome ti uzmeš srce, daš 50 % i pobjegneš nasmijana. Samo što ne kažeš idemo dalje! Sljedeći! Next!!!!!
- hahahaha...ja sam 50 postotna osvajačica? hahahahaha...pa vidiš da sam dobra! Ostavim ljudima 50 %
- i onda oni jadnici s glupim osmjehom na licu stoje a da ne znaju što ih je snašlo
....e sad sam se ja već zabrinila i zamislila i odmah sam počela služben razgovor ....da ne dam OIB i da neČu u Poglavarstvo šetat po uredima!

.

.....skroz je drugačija atmosfera kad mene netko nazove.... naročito u popodnevnim satima kad su to privatni razgovori ... oni lijepi... uljuljavajući...oni što opuštaju...itd itd...
- ejjjj! Što radiš? Možeš li razgovarat?
- evo gulim krumpire!
wroooooooooooooonnnnnggggg

- ejjjjjjjjjjj! kako si? Što se lijepo radi?
- ejjjjjjjjjjj.....evo taman perem skale
wroooooooooooooonnnnnggggg

...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... kakva sam ja to žena? Osvajačica? koje glupe stvari radim? Pa ja nisam niti tako uredna da non stop spremam po kući...a kad god me neko nazove na telefon ja neki kufer radim? ....di je tu ženstvenost? ...tajanstvenost?....

...i zazvoni sinoć telefon...pardon stigne SMS "Što radiš?" ...i kad sam zamalo otipkala odgovor "perem suđe!" ...zastanem ....i promislim.... koje vražje suđe.... obrišem poruku i napišem "evo sušim kosu" ...i tad je počelo....potpuno drugi razgovori...ostavila sam suđe....sjela na kauč.... imala sam osjećaj da sam van... u dobrom društvu ...i da se smijem u opuštenoj atmosferi u kojoj se priča o ničemu...i zeza o svemu...

...kako 2 riječi znaju totalno preokrenit situaciju i raspoloženje na obe strane slušalice....

.

....lijepo je kad telefon zazvoni.... pa makar bio s punom kesom šporkih pelena u rukama (koja samo da se ne prospe po podu)....a ti pokušavaš što prije doć do smeća....kad stiže SMS "Za 5 min!" ... da mi je pukla kesa od smeća... bilo bi to za 5 sati...a ne za 5 min :-)))... ..i dok sam s crnom teškom kesom smrdljivih pelena...u svijetlom Murinom kaputiću pojurila... nije mi ni palo na pamet da sam taj put...u visokoj trudnoći...patkasto se gegajući... radila između sirena avionske uzbune...znači točno 5 min.... a ja već debelo prešla pola puta...(koja dama :-)))))) ...hahahaha)

....khm...dakle...lijepo je kad zazvoni telefon... al bili mi sami... ili u društvu...ili na poslu...ili na sastanku ....svejedno....ima katkad trenutaka ....kad smo svjesni da ne smijemo reći ono što promislimo u tom trenutku...i tad riječi stoje u grlu... zapinjemo ....a iz svake pore vrišti. " ... "...." "....." "..........." ...a s druge glase umoran i ozbiljan glas ....očekivao je nabrzaka neku glupost...ili nije... neko okrepljenje.....olakšanje... nešto što će ga podić...a čuje samo napetu tišinu ....

...a ti se zahvaljuješ nebesima što onaj s druge strane ne može pročitat misli...ili može? ...pa i ja mogu pročitat tišinu...katkad...nekad...ponekad....

...i zato se sad pjevam.....hvala Vam svima, ja bi bila ništa da nije bilo Vas....

....hvala srećo i radosti...hvala...hvala
....i sva mnoga druga blaga
ne mogu se svih ni sitit, al dio ste mene
hvala suncu dok krasi dan...hvala hvala
hvala luni kad krade san ...hvala ...hvala...

- 21:21 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>