ponedjeljak, 19.12.2011.

....Advent u Splitu....

...ono što možete pročitat u novinama glasi ovako....

"Grad Split i ove je godine u suradnji sa splitskim obrtnicima i ugostiteljima koji sudjeluju u pripremi prigodnih jela, maštovitih ukrasa za bor i korisnih blagdanskih poklona, organizirao gastro manifestaciju "Advent u Splitu"....Ovogodišnji adventski vijenac napravljen je od mediteranskog začinskog i ljekovitog bilja, a dar je Sekcije cvjećara pri Udruženju obrtnika Split. " http://www.vecernji.hr/regije/novinari-zapalili-drugu-svijecu-splitskom-adventskom-vijencu-clanak-352541

.
(ove sam slikice posudila od Kavane Ćakula, Split

...ono što znam ja...ide ovako....

prvo paljenje sviće sam preskočila.... ne mogu se sjetit zašto... sigurno postoji razlog...
drugo paljenje sviće (dijelom preneseno na Facebook) izgledalo je ovako...

...dal da se otuširam i izađem van...ili da operem skale, pa se poslije otuširam? ... teška su mi se pitanja motala po glavi...kad odjednom zazvoni mobitel:

- dal si u Ćakule?
- nisam. To je prešminkerski za mene!
- ma daj obećali smo doć!
. ok...ok ...evo me za 12 min.


....i samo sam uletila u rebe i majicu...pretrčala preko rive pazeći da me paparazzi ne uhvate ...uletila u kafić i rekla:
- nema ljubljenja ni sexa. Samo kava! Nisam se tuširala!
- hahahahaha
- a vidi tebe šminkerice!
- hoćete li muško ili žensko kuhano vino?
upita konobar sa šanka
- njoj muško, meni žensko za nju, i kavu sa šlagom!
- koja je razlika između muškog i ženskog vina?
- muško je jače i začinjenije!
- onda ću samo muško! odgovori ona ...i sad dok ovo pišem padne mi na pamet da sam niti sat poslije ove izjave JA NJU ZARUČILA, a trebala je ona mene :-(

...tip se nasmije ......i donese nama punu tacnu bečkih kolača...upale se svijeće, objasni porijeklo kolača i bečke božićne tradicije, slikaju sve i snime...i dok smo se još zezale i čakulale ... mogle smo vidit kako je cijela manifestacija na prvom Dnevniku hrt-a ... slikali su me....objavili slike....al TV ekipu sam izbjegla....dobro se zabavila... i zaručila...

.

...idući svijeću sam preskočila....al ovu zadnju nisam....

....prekrasna muzika u Etnografskom muzeju...novinari sve snimaju... pali se svijeća.... al je domjenak serviran u Hotelu.... gužva na premalom prostoru...pršuti salame...vino...kuhaju i manistru ... izađem bijesno van na prazan trg čekajući da se neka govorancija završi...i da ljudi počnu jest ... falila mi je intima kafića...kavane.... pa nismo tu došli jest.... došli smo se družit oko svijeća i čuti priču o nekom sitnom tradicionalnom zalogajčiću


.

...izađe moja zaručnica s tanjurom ....čašom vina...a ja grintam
- rekla si da ne možeš pit ovako rano? Ovo opet šminkerski...i suknju sam obukla ...gle...u ovom kruhu fali soli...
- ajde smiri se, idemo na kolače


...i odosmo ...mi veselo društvo na kolače... i negdje na kavu ... ponovo natrag na mjesto gdje inače ne idemo...al nekako nam bilo prisnije nego domjenak serviran na malom prostoru...

.

...riva je bila prepuna svih koji su izmigoljili na sunce ...zadnje Adventske nedjelje....i nitko nije ni vodio računa da se nedaleko odvijala prekrasna priča.... koja šteta... jel koliko god sam grintala na zadnjoj svijeći...ipak je to bila prekrasna priča....

.



- 21:26 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>