nedjelja, 21.08.2011.

....vegetarijanski njoki....

kako je moj ručak "njoki s Vodtkom" izazvao veliko zaprepašnje i zgražanje ( s jedne strane)... a oduševljenje (s druge strane) ... napisat ću vam...u jedno 5.764 riječi kako se to priprema.

Najprije treba otić na pazar i kupit:
1 kg poma za salatu
1 kg fažoleta
1 kg tikvica
2 kg krumpira (bijelog)
1 kg šljiva

predviđen jelovnik za ručak je:
1. lešo tikvice s krumpirom
2. varivo od fažoleta
3. hrenovke
4. salata od pomidora i Mozzarelle
5. knedle sa šljivama

....čim sam došla s kesama doma....a bakica koja je prodavala tikvice i krompir bila je na suncu pa me krompir pekao kroz kesicu.....shvatila sam da nemam prezle za posut gotove knedle... i pošaljem sina u dućan... a ja za to vrijeme počnem kuhat

...pogledam u tikvice... i odložim ih sa strane... izrežem pomidore na okrugle kriške...i isto tako mozzarellu... posolim... popaprim...zalijem maslinovim uljem i stavim u frižider da se hlade...i da pomidore puste sok ....

... uzmem tivice...ajme... i ostavim ih sa strane... stavin ma špaher lonac vode...posolim i ostavim da zakuha... pogledam tikvice...i premjestim ih na drugo mjesto...

ogulim 1 kg krumpira i stavim ih izječene u jednakim komadima u vrelu i slanu vodu (trebat će mi koji i za tikvice) ... uzmem kesu fažoleta da očistim dio...i promislim se... "ajme...ko će to sad čistit" .... idem ja na tikvice.... a ne... treba stavit dinstat luk ili kapulu za varivo.... opet uzmem kesu s fažoletima...i spremim je u frižider....

...tikvice...to je lakše!...al naprije idem zapalit....

.. šljive za knedle ... one lijepe i tvrde... kako ću ogulit šljive? ... pa ja ne volim šljive u knedlama.....al tko je vidio knedle bez šljiva?.... gledam u tikvice... 5 komada... što ću s 5 komada? ... sve odložim sa strane i dobro očistim šank da mogu zamijesit tijesto za knedle.....

...znate li kako se rade njoki bez jaja?... baš ono za vegetarijance???....

...dobro sam ocijedila lešo krumpire (oni se za njoke uvijek kuhaju u kori...a ja eto nisam) ... i odmah ih onako vruće ispasirala...posolila... i na njih stavila jedno 5 dkg masla izrezano na llistiće (može i margarin...al ja ga ne koristim) ...i u još vruće krumpire ubacim jedno 4-5 velikih šaka oštrog brašna....

...krumpiri su vrući pa se to miješa žlicom... a kad više ne može onda malo s rukom..al brzo se formira nekakvo tijesto i onda se to tako ostavi da se dobro ohladi!...

kad se tijesto ohladilo...glatkim brašnom se umijesi tjesto...napravi najprije kuglica...a onda crijevo tako da se može rezat na jednake komadiće i tako se prave njoki....
...ajme...ne radim njoke...nego knedle...a voda je već na špaheru... a šljive na šanku neoguljene... nema veze... idemo na njoke....

...znači svaki komadić provrtimo među dlanovima da napravimo kuglicu... kuglicom prođemo preko gratakaže tako da je malo deformiramo ...a sa zadnje strane ostane rupica od našeg kažiprsta i srednjaka..... i gotove njoke ubacimo u vrelu vodu.... kad izrone na površinu, vadimo ih van nakon jedne do dvi minute....

...u drugu posudu sam stavila jedno 5 dkg masla... i kad se ono rastopilo 1 veliku žlicu Moutarde... nakon 1 min u to sam usula 1 dcl Vodte Nemiroff ...2 velike žlice zrnatog sira... 1 žlica parmezana... 1 kuglu Mozzarelle isječenu na komadiće i 1/2 dcl vrhnja za kuhanje.... (ničeg više nije bilo u frižideru što mi se činilo zgodno za ugurat) .. samlila poviše svega malo šarenog papra....i tu smjesu sam prolila po njokima....

oni su jednostavno klizili niz grlo...na ovu vrućinu su pasali ....samo tako.... a kad su se ohladili bili su još bolji.....

.

ove bile mrvice su zrnati sir...a ove crne mrvice su šareni papar ...

...ovo je tanjur od mog sina koji je ostavio mjesta na njemu...kao on će uz to pojest 2 hrenovke.... pola jedne je uspio pojest

P.S. tko će šljive?



...tikvice...fažolete....


- 13:13 - Gukni ako si faca (0) - #

<< Arhiva >>