ponedjeljak, 11.07.2011.

...profili na fejsu

"prosječna žena bi rađe imala ljepotu nego pamet, jer prosječan muškarac bolje vidi nego što razmišlja" ...tko rekao da rekao ...pametno je rekao :-PPPP

Kerume Is'sa ti , nemoj radit Is'sa!

Muškarac:
Biće sposobno da se odvikne mlijeka, ali ne i sise! (kaže kolega bloger ....sewen)


.

moja kćer i ja

- mama, možeš li mi posudit slušalice, ti možeš muziku slušat i bez njih?
...dajem slušalice.... kad će ona opet
- mama......
- ne čujem te
- mama...MAMA.... stišaj muziku znaš li koliko je sati?
- o ćemu ti?
- pa prošlo je 23,30
- pa šta onda?
- pa čuje cila ulica? Hoćeš da dođe policija?
- dozvoljeno je do 2 ujutro
- al mi nismo kafić?
- u gradskoj jezgri, i u zatvorenom prostoru!
- mrzim te kad nalaziš rupe u Zakonu! Znaš ono kad je bilo zabranjeno pušenje u restoranu u kojem se jede...
- nije točno, zabranjeno je usluživat jelo dok neko puši u restoranu
- e, pa su svi u restoranu stali mirno dok bi ti pušila
- hahahahahahahahahaah, a jesu :-))


.


...ako može on...mogu i ja!.....

...a nu ga! ... maloprije evidentirano.... 160.013 posjeta...jel ovo puno ili malo????

.



- 22:30 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>