petak, 15.07.2011.

...veliki i mali.....

"ubico... lako ti je pipsati male mušice... probaj mene...pa da vidiš...a i da vidim... hoće li ti uspjeti riješiti problem." neću reć tko je ovo rekao ...al je ovo rečeno meni

veliki su nekad bili mali...a mali će jednom postat veliki....a veliki nikad više neće bit mali...(ili hoće???)

jadne male životinjice
jadni mali komarčići
jadne male mušice

...dosta mi je ...ne mogu Vas više slušat! ... Zašto? Pa zato jer se naš socijalni život prenosi i na žvotinjski!


...i dok su se malim mušicama smanjivala krila da ne mogu letit... mali komarčići su rasli ...i toliko nam krvi popili da su sebi mogli priuštit bundu.... ni manje ni više ...nego onu najskuplju... tigrastu!

...i tako u lijepoj i skupoj bundici...lete oni od Elice do Elice i bockaju!


.

....ma treba njih Popipsat dok su mali!

slažete li se??? dal me još uvijek smatrate ubicom jadnih malih?

Ako je Vaš odgovor DA...pošaljem Vam Napoleona... Hitlera... Mini ja-a ....




- 18:18 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>