ponedjeljak, 27.06.2011.

... on kaže da nije?....

...nakon što sam bombastičnim naslovom, malo skrenila pozornost javnosti, da se u Splitu zbio neki lijep događaj ....
nastavimo mi po starom...a oni nek čitaju ono što im se čita....

...dan prije Split blues festivala... bila sam na koncertu Zucchera u pratnji tipa ...(on je moje ime objavio na svom blogu) ...al ja njegovo neČu...

zašto?

pa zato jer je rekao da on to nije rekao.... e pa sad sam preslušala snimku kviza ...i čula svojim ušima

na upit Tarika

"Ja stvarno ne znam, al' kad to muškarac postane stvarno zreo?" ..

on je .odgovorio:

"Ne znam, vjerovatno kad otpadne sa stabla!"

.

...ma stvarno... kad to muškarac postane zreo? ..... i što je to uopće zreo muškarac? ... khm ... dal uopće trebam upoznat zrelog muškarca ili ne?

i šta je sa ženama?.... ja ne želim bit zrela.... ili bi trebala biti?

...bilo kako bilo...samo nemojte padat sa stabala.... vidite što se majmunu dogodilo kad je sišao sa stabla!

- 00:01 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>