srijeda, 22.06.2011.

...prvi (ili nulti) Splitski blues festival.....

...bio je i završio I. blues festival u Splitu ...u spomen ja Jadrana Zlodru - Gobba... za one koji ne znaju....evo kratak isječak iz Slobodne Dalmacije od 5.5.2008. godine

"Za generacije Splićana koje su u sedamdesetima i ranim osamdesetima svoj glazbeni ukus i svjetonazor brusili pred “Džajom”, Gobo je bio i ostao neslužbeni guru. Njegovi “Otprilike ovako” su, pak, poput slavnih Mayallovih Bluesbreakersa, bili i ostali prava škola za glazbenike s nagnućem prema bluesu. Štoviše, Gobo je bio ključna figura splitske “alter scene” čija je autorska pjesmarica – sa zgodicima poput “Marjetice”, “Sjedim na školjci”, “Sobe br 5”, jednako kao i sjajni nastupi u tadašnjem Kazalištu lutaka, tvorila “soundtrack” odrastanja kasnijih ključnih protagonista splitske medijske, kulturnjačke i intelektualne scene.
Marginalnost je za Goba bila i sudbina i osobni izbor." Zlatko Gall

...ipak... nakon smrti nije ostao na marginama... svi njegovi prijatelji počeli su se okupljat i svirat njemu u čast...i to rade već 3 godine...
Ipak, ove je godine Grad Split, shvativši da se radi o najboljim Splitskim muzičarima... dopustio da oni stave binu nasred Prokurativa ... i tako je počeo....

.

...ja ne znam kako da Vam opišem utiske.... vrhunski muzičari... vrhunski aranžmani... vrhunski razglas...malo improvizacija... samo su se smjenjivali na bini....

.

....svak je svirao sa svakim.... puno njih je imalo šešir ...Gobbov zaštitni znak....

.

...duple klavijature...dupla ritam sekcija.... deseci usnih harmonika.....

.

Pjevali su basisti...pjevali su bubnjari.... ma svi su pjevali i na bini...i oko nje.....

.

...najbolje sam to Feti objasnila u par riči... prva grupa je bila odlična...drugi su bili vrhunski...treći su bili savršeni...pa standardno najbolji Ban... pa ne moram ni govorit kakvi Hrepa...pa savršen Stivi...ludilo od Parteta i onda svi iz Otprilike ovako jednostavno nenad'ebivo.... (ili Nenad Begivo???i)


.

...toliko je bilo dobro da fotoreporter jedne novine nije htio izvadit fotoaparat da slika ženu koja je svakog trena trebala past sa zadnjeg kata (vidi drugu sliku)...već je tip izvadio usnu harmoniku i stao svirat...pokušavajući tako pratit muzičare na bini

.


...debelo iza 1 ujutro...kad su oba dva čuvara reda počela molit da se svirka prekine... muzičari su se između sebe ljubili...čestitali i pozdravljali....svi su bili zadovoljni sami sa sobom...sa svojom svirkom...s atmosferom koja ih je ponjela...i s pjesmama koje je svirao Gobbo

jutro posli

...da li ste ikad doživili da vas od dobre svirke sutradan bole svi mišići u tijelu??? ....evo ja jesam....

hvala svima na ovoj večeri...i

Živio Gobbo! ...

ha...ha...ha!

...pusti sunce mama da me dobro suši...ja bit ću čist u crnoj duši....
Gobbo


...zanimljivo je kako nikog ne interesiraju dobre vijesti... ok...ok.... evo malo izjava poslije koncerta:

S.: "Rekla mi je sestra da joj je ovo najbolji izlazak u posljednjih 10 godina!"

....dva metalca idu...jedan s gitarom na leđima:
- ovo je najbolja svirka uživo koju sam čuo u životu!
Ja. File, dal si čuo što su metalci rekli?
File grintavo: "A koliko godina imaju? Sigurno ne više od 9?
Ja - pa ti si grintaviji od mene!

P.S. ima nešto što je falilo.... nije bilo NI JEDNE VIOLINE
! ...eto to je falilo!


post br 1001

- 21:58 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>