utorak, 21.06.2011.

...prvi dan lita u centru Splita...

...bolje bit bluzer ...nego luzer....



21.06. 2011, na Svjetski dan glazbe i ljetni solsticij,
u 21 sat na Prokurativama, Split, Croatia

Nastupaju:
- Otprilike Ovako - headliner band festivala i legende hrvatske blues scene
- Harpoon Blues Band - najaktivniji blues band u Hrvatskoj
- Barber Shop - najstariji živući demo blues band
- Partet -
- Trio Brodarići -
- Sunnysiders - pobjednici Blues Challenge-a u Zg i polufinalisti Memphis Blues Festival
- Steve Wolfman Band - nominirani za Porina za najbolji blues album
i kao specijalni gost - Marijan Ban


...upad je besplatan pa ovo nije reklama...



...a novo a jutro a novi dan.....
ja jedem ...pijem...probavljam....
ja bolesatan sam povraćam...
i smijem se...ja smijem se.....
ha ha ha ha ha ....



.... ti si moja...ti si moja paranoja...
progoni me stalno sjena....sjena tvoja....

...inače se radi o festivalu kojeg organiziraju muzičari u spomen na preminulog pjevača iz grupe Otprilike ovako - Gobba ... a tip je poznat po nježnim stihovima tipa....

"ubaci me mama u mašinu za pranje

ubaci me mama u taj divan stroj

i bit ću čist u crnoj duši...."

...ili

"...sjedim na školjci sve oko mene bijelo..."


- 18:00 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>