utorak, 07.06.2011.

...hvalimo se....kroz tisućljeće....

ovaj blog je kreiran 23.08.2005. (21:22) ...morala sam se "nabrzaka" registrirat da bi mogla komentirat Trillian.blog!
(eto odatle moje "prezime")... lijepo smo se tu zabavljali i zezali.... što dokazuje i 1.000 postova i 20.225 komentara...i ovdje desno se vidi oko 150.000 posjeta (iako je taj brojčanik dodan godinu - dvi nakon registracije)

...u međuvremenu smo se ovdje dobro zabavljali i zezali... ja sam putovala po svijetu i na blogu ostavljala podatke o cijeni čokoladne tortice u raznim gradovima...i raznim hotelima.. naručivala kavice sa šarmom, s ljubavlju...s osmjehom.....a čak sam imala i jednu neugodnu situaciju u našim toplicama... nakon koje sam ...u tim istim topicama...platila po sata neta... da objavim svijetu horor u kojem sam...na što je jedan komentator odmah nazvao Trill da me idu spašavat (još uvijek ga "kažnjavam" zbog toga :-****************))))))))))))))))))))))

sve dok nije "otkriven" moj identitet.
nemam se čega sramit! svaku riječ koju sam mislila sam i napisala.... i zato sam jednostavno počela objavljivat svoje slike! ... ali sam isto tako tad počela pisat "o ničemu" i uglavnom objavljivat recepte...

...e pa zadnje 3 godine ovaj blog pišem zbog... i isključivo ZA 3 osobe! ... koje ne komentiraju...al redovno čitaju
...ipak...svaki dan...svi stari blogeri...navrate... nekad rjeđe...nekad češće... i ostave znak da su bili.... što me izuzetno razveseli ... (jer dok ovi za koje pišem blog znaju kako sam ja...ja ipak ne znam kako su oni :-((...)

... jedna od tih osoba je i moja mama ...ona se veseli kad neko komentira... veseli se kad netko ostavi smiješan ... ili pametan komentar... veseli se svakom mom novom tekstu...iako tek ovdje sazna da sam bila negdje na putu (stojimo 100 m udaljeno)...ali pazi i na moju čitanost ...itd itd.... ipak ovo što se prekjučer dogodilo .... njoj će naročito inponirat!

...

zvoni mi mobitel...al ga nisam čula jer sam sastančila... i nazovem ja ...
- ej, zvao si me?
- da! Bio sam ti na blogu! U tom trenutku ti je 38 ljudi čitalo blog!
- samo? ja sam vidila i da ih 52 čita







....(3971 posjetioca, rang bloga je 33 mjesto :-)))) ...a 5.6. je bio 907 :-))


...eto...toliko o tome.... a sad malo o meni!
(razgovor moje kćerke i mene)
- na ovoliku posjećenost već bi trebala davat intervjue...trebali bi zvonit telefoni...
- ne pretjeruj!
- ali mama! Ovdje se već počima lova zarađivat!
- maloljetna sam!
- stvarno, koliko će ti sad bit godina?
- 14!
- ajme to je dosadno! Mama mi ima 14 godina, a ja se uopće ne osijećam kao da mi je 20!
- nemaš još 20!
- pa nemam! Imat ću za par mjeseci. nego da vidimo. Ove godine bi ti mogla slavit 21 rođendan?
- pogledam je preko ruba očala...a ona nastavi - ne! To je nezgodan broj! A da slaviš 13-ti rođendan?
- ajme....taj sam godinama slavila!
- mda, dosadno je već! Najbolje je 19-ti?
- taj je bio lani!
- 2 puta 19?
- ne pretjeruj! Znaš li ti koliko je to godina?
- onda i dalje ostajemo pri 14-tom rođendanu jer mi je 15 nekako bez veze?
- ako ne smisliš ništa pametnije i ako nemaš ništa protiv toga da ti mama ima 14... može


...ne pada jaje daleko od kokoši? ...mislim moja kćer mora bit starija od mene, jer je prije odustala od bloga???



...ovo i tako nitko....osim Vas vijernih...neće vidit.... pa ne moram lagat godine!!!!





- 21:48 - Gukni ako si faca (10) - #

<< Arhiva >>