subota, 18.06.2011.

....maneken....

...sigurnim koracima ušao je u prostoriju punu žena! Bijela, pripijena majica naglašava je njegovo mišićavo tijelo, a crni jeans isticao je njegov uski struk...
..pogledao je svojim sivo-plavim očima ravno u mene! Ugledala sam ga i niti jednim pokretom mu nisam apsolutno ništa pokušala reć!....službeno je službeno...a privatno je privatno....a ja sam na radnom mjestu...
Zastao je, obuhvativši pogledom cijelu prostoriju i uputio se prema djevojci u dnu sale! Na pola puta sam ga uhvatila za ruku... zaustavila i rekla:

- Šjora Tonka upoznajte mladića!
...ona je visoko podigla svoj pogled i odmjerila ga....vjerojatno prebrojavajući mišiće na njegovim rukama
- ovo je moj sin! . nastavila sam
Gospođa Tonka je zastala, raširila oči....i u trenu ispružila ruku da se upozna:
- Koji momak? Sin??? ne mogu vjerovat? Al on je plavokos??? - riječi su joj ispadale nekontrolirano...
- Vaš sin! - poskočila je na noge mlađa gospođa do Tonke i ispružila ruku da ga i ona upozna....
...on se pristojno rukovao s jednom...drugom...pozdravio i pogledao put mene i rekao:

- lipo bogme, sjediš, piješ kavicu i onda meni kukaš kako moraš po cijele dane radit!
- lipo bogme i tebi. Koja te to iskoristila da joj budeš "veza" samom svojom pojavom?


..on se tajanstveno nasmiješio i nastavio put ka djevojci u dnu sale ...



Judas Priest Breaking The Law


..na izlasku iz prostorije je stao ispred mene, malko pozirao, okrenio se oko pete i pitao:
- Da li sam dobar?
- Bio bi još ljepši da imaš kosu do po struka sa kojim pramenom
! - zagrintala sam ja :-))


a je...tekst je iz arhive .... iz 10.10.2007...


- 11:13 - Gukni ako si faca (19) - #

<< Arhiva >>