srijeda, 13.04.2011.

....grozan dan....ili...Antonijoooooooooooo zima mi jeeeeeee....

kad ti se u jednom danu ponude 3 stvari...od koje ne znaš koja je bolja.... po Murphijevom zakonu je sigurno da ćeš izabrat onu pogrešnu...

...i koliko god da sam još prošlog tjedna vjerovala da ću večeras noćit u Zadru... ...a ako se budem dobro izorganizirala stignem dobro ručat u Kuharskoj akademiji na završnim ispitima....toliko je u zadnji tren odlučeno da krenem put Supetra....

.


i bio bi to dobar izbor da temperatura zraka nije pala s 25 C ..na 7??? .... i dok sam tako po olujnom jugu išla put Supetra.... brod je vozio po teškom makadamu...dok su metalne oplate broda zavijale i cvilile... i nije bilo baš tako loše dok nismo došli do Supetarske luke...kada se brod počeo jako ljuljat ....jedva hodajuće bakice su se odmah ustale da ugrabe prvo mjesto na izlazu iz broda... i dok ih je bacalo u stranu....nekako su se uspijevale uhvatit za ništa.... i mislim se ja tako: "Ma kud ste požurirel tako? Ni skaline ne možete učinit, a letate po brodu tamo - amo, a ja se ne usudim dignit sa stolice da ne slomijem štogod tako letajući!"

...kiša...ledena i hladna kiša.... srećom prijevoz je tu ....a i "napoleon" koji čeka ispod ...ispod...nečeg već.....

...nakon jedno 2 sata počelo mi je krulit u crijevima...i krenem ja u potragu za hranom... Pizzerija ne radi.... ručak u Hotelu je 50 kn...al je hotelski menu.... treba ić natrag u grad... i nešto pojest...a meni se studen uvukla u kosti.... tražim okolo ne bi li štogod ugledala ....kad... vjerovali ili ne: "jajca u spreju!"

.

...i tako eto mene.... s jajcima u spreju.... s kojima sam rastjerala te tmurne oblake.... ali još sam gladna.... i još uvijek mi je zima...i sad me već vata mantavica od svega....a svi se deru...uzmi malo vina da te zagrije i baš će ti bit lipo..... jer u Gospiću pada snijeg.... izađemo zapalit....kad gledam put Kozjaka...a njegovi se vrhovi bijele.... Koji Gospić? Pa i na Kozjaku je pao snijeg....

.

....a sat vremena poslije.... skoro pa da ga i nema....

Bježi kući Elice...dok si još živa...pomislim...kad me uhvati TV Makedonija..... ajme što je to dobra TV kuća.... ma pogledajte sami

.

...idem vidit imam li na TV-u tu Alfa TV ..... dobri su :-)))))

DODATAK!

- sjedimo za dugim i visokim stolom na izlazu iz hotela.... kraj mene dva muškarca ...poznaju se... a preko puta mene 3 Međunarodna suca...i gledam ih ja i pokušavam otkrit odakle su.... Kanada, Engleska i Francuska... pričaju oni nešto na engleskom....kad desno od mene tip spomene prostatu
- znate, moj sin od 25 godina kaže da ima prostatu tako jaku da bi se meci odbili od nje, a sve zahvaljujući njegovoj mamici koja ga tovi kurkumom od najranijeg djetinjstva

....Francuz preko puta mene....gleda u mene i klima glavom... pogledam ponovo na njegovu košulju lijepo mu piše ime i Lyon ...
- znate, ja obožavam boju kurkume, a čula sam da u Indiji ne znaju za rak prostate jer puno koriste kurkumu...francuz mi potvrdno klima glavom...

- ma sve zavisi kad si počeo. ako si počeo mlad, nema sexa u starosti
- blagoslovi Bože Viagru


....sad već živahno ulijeću tipovi sa strane.... kad će odjednom francuz na simpatičnom hrvatskom jeziku
- znate, Šeik (taj i taj) u svojim godinama nema problema s prostatom. ne zato jer mu ja kuham, nego zato jer ima 4 žene. Pa čovjek vježba! Vježba na različite načine. to je važno!
- ajme gdje sam ja ovo uletila?
- na međunarodni skup kuhara koji razmjenjuju iskustva o zdravoj prehrani!


....hvala @pope...ovo zaboravila ispričat.... da nije tebe...ne bi se ni sjetila ovako važnog razgovora!


- 19:33 - Gukni ako si faca (3) - #

<< Arhiva >>