subota, 09.04.2011.

...popi(s)alo me.....

a e....

eto ga... nije me baš fizički čipiralo ka i mog psa...al nas je popisalo...sve osim mog psa...

Gospođa je bila jako jako simpatična...i dopustila je da svako pitanje preokrenemo na šalu.... ali ipak je zakasnila sa svojim obrazloženjem ...

- rečeno nam je da za nacionalnost upišemo sve ono što nam netko kaže, pa makar to bilo i Marsovac!
- Marsovac?
- da Marsovac!
- a mogu li se ja izjasnit kao Splićanka?
- žao mi je već ste se izjasnili!


...i stvarno mi je žao...i kajem se ... zašto nisam rekla da sam Splićanka? ...pa ja na to imam potpuno pravo!
a naročito poslije onih pitanja: gdje su roditelji živjeli u vrijeme rođenja ...i bla bla

druga stvar... koju popis nije pitao je nešto što se meni podrazumijeva:

našu statistiku zanima da li imam kravu...a ne zanima je da li imam psa???
Odmah sam se sjetila Trill koja za kućnog ljubimca ima zeca. zanima me da li je njoj njen kučni ljubimac popisan??? ... i da li je ona s takvim ljubimcem automatski svrstana u poljoprivredno dobro?


Tarja je definitivno poljoprivrednik...jer i ona ima svoje ljubimce!

našu statistiku zanima da li imam kompjuter, a ne zanima je da li imam radio i TV. Pa možda nije normalno da imam TV... meni već godinama nije normalno da čitam novine i da gledam TV!

našu statistiku ne zanima koliko jezika govorimo... pa smo morali reć da je prvi jezik moje kćere hrvatski ...a zapravo je skoro prvo progovorila engleski...pa onda hrvatski...i sva su naša djeca imala bolje uspjehe iz stranih jezika nego iz hrvatskog jezika (što je očit dokaz da im materinji jezik ne ide baš najbolje)

našu statistiku zanima kako idem na posao...a nema pojma da ja nemam vozački ni auto

našu statistiku zanima dal smo fizički invalidi (to je ok i nemam ništa protiv ovog pitanja) ...ali zašto ne pitaju i da li smo psihički zdravi?????

naša statistika misli da je poznavanje Worda, Excela i maila već veliko poznavanje informatike...a to što sam ja s jednim potezom brisala 3 mail adrese... je uopće ne zanima.. i pitam se da li sam lagala kad sam rekla da znam ...
(osobno poznajem bar 10 ljudi koji će kazat da su informatički pismeni, al ako ih upitaš mail adresu nemaju pojma koja je... to im djeca čitaju)

našu statistiku zanima moj WC i kada...al ne i to da li imam muzičku opremu, bežični net i ostale stvari u kupatilu!

naša statistika jednostavno nije predviđena za one koji nemaju svoje selo.... i kako da joj objasnim da i moja djeca misle da je njihovo selo Marjan???

...a pitanje o uzdržavanosti.... ne mogu se sjetit kako je točno bilo...al sam ga odmah "prevela" ...okrenila se prema kćeri i pitala ju:

- Mala vještice, da li si sponzoruša?
- jesam! Uzdržavaju me.


:-)))))))))))))))))))))))



...a na pitanje koje sam religije...i ja i mala skočile smo protupitanjem:

- koje su mogućnosti? A šta je onaj dole rekao????? (mislile smo na mog brata :-)))

P.S. i ne zaboravimo na prvo i osnovno pravilo statistike! Ne vjeruj statistici koju nisi sam radio! ... ovo će...još jednom u nizu.... bit netočan zbroj netočnih podataka!

..ova će statistika pokazat da nas ima puno manje nego glasaća... puno manje nego izdanih dokumenata... dat će jak argument Crkvi da nas nastavi s tlačenjem u vjeronauku.... da smo jači od nekih Afričkih zemalja jer imamo kanalizaciju i WC... al neće pokazat da malo tko pere ruke kad se digne s WC školjke .... a sponoruša...ko u priči :-)))

...i još jedno malo razmišljanje... Ako mi damo koji krivi podatak kazna je 800,00 kn... a popisivači, koji nemaju nikakav Ugovor da nas popisuju, kako će se njih kaznit ako unesu krivi podatak ili ako naprave bilo što drugo? ... kako će se uopće dokazat da su to baš oni napisali...ili napravili?....


- 17:11 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>