petak, 27.02.2009.

....neupucavanje....

7,30 ujutro:
- Dobar dan, gospar je!
- Dobro jutro Vam! – odgovaram mamurno i u šoku
- Ma recite mi kako da napravim kalkuklaciju s utroškom materijala?
- Za majku božju, ja sam profesor poezije!
- Ali imate li vi igdje primjer da mi pošaljete!
- Uzmete kamen, njegovu nabavnu cijenu i utrošen rad za ruke
- To je 500 kn
- I dodate 5.000 kn za maltretiranje Elyce i eto Vam kalkulacije!
- Aha, to je to!
…..


Image Hosted by ImageShack.us
...vrijednost 500 kn, ali vi ćete to platit 5.500 kn :-))

9,00 ujutro Ankica
- Oprosti što te smetan al znaš imam jednog momka završio je za konobara u Bosni
- Kad?
- Kako kad?
- Pa koje godine?
- Pa ima 2-3 godine, i čuj samo da te pitam on bi radio u nas, jel tako da može?
- Ne može, mora nostrificirat…
- Je je znam, nostrificirat to ja zovem onaj broj, ali treba li prevest to na hrvatski jezik?
- Prevest šta?
- Pa svjedodžbu?
- A na kojem je jeziku?
- A na Bosanskom!
- Ako nije na hrvatskom onda treba prevod! :-))))

(hahahahaha ima li službenih sudskih prevoditelja)


Image Hosted by ImageShack.us

….Natpis u dućanu u Neumu...ja ovo ne mogu prevest....

Iza 10…zove jedna institucija iz Makarske
- Ma možete li mi pomoć?
- Kako?
- Evo gledam i pitam se odakle VAMA ideja da šminkanje spada u kozmetičare?
- Nemam ja nikakvu ideju o tome, ali Vam čista logika kaže da šminkaju kozmetičari!
- Ali ako ne čisti lice nego samo šminka, kako možete kazat da je to kozmetičar?
- Ništa vam ja ne govoril, ali ako nađete riječ šminkanje, bez riječi kozmetičar u Zakonu onda ste u pravu
- A ima li?
- A nemam pojma!


….
Santana - Just Feel Better


- Elyca je,
- Ej dušo
- Dušo?
- Ma to ja onako iz srca, ne mislim ti se upucavat!
- Ma znam da je iz srca, nego hoćeš kazat onom svom da dođe u utorak u podne?
- Dobro, reći ću mu! A meni ništa?
- A ništa!
- A vještice
- Sad sam i vještica?
- Pa ti si tako samu sebe nazvala! Još nikad nisam vješticu opalio!
- Lipo bogme
- Hahahaha nemoj mi se ljutit. Samo kažem da bi trebalo i to probat!
- A bogme nećeš! Žao mi je što nisam ovo snimila!
- Ma nemoj se zezat sa snimanjem sad!
- E da znam kako, snimila bi te!
- Nego dolaziš li dole?
- Jesam!
- Hoćeš li se smjestit kod mene u kući?
- Neću! Već mi je sređen smještaj u hotelu
- Napravit ću sve da budem s tobom u sobi
- Samo se nadaj


….sreća da se nije mislio upucavat :-)

I kad ću se naučit da nikome ne radim usluge????


.
Santana & Clapton - Jingo


P.P. ajmo tebi na primanje roditelja skroz na sjever????


- 12:13 - Gukni ako si faca (17) - #

srijeda, 25.02.2009.

...oštrokonDŽa...susret vještica...itd..itd..

…shvatili ste da me nije bilo…i da neću o tome pričat…ipak, ja ne bi bila ja…a da ne nabacim bar par crtica….

Gdje sam bila?...pa na veličanstvenom susretu vještica! …Skup vještica upriličen je na mjestu gdje je padao snijeg i gdje nije sijalo sunce!....Zašto baš tu?...Pa jer je trebalo malko sunca donijet u te krajeve….i sjednem ja na metlu i ustanovim da je prehladno…

Kad gle čuda…i autobus je sasvim u redu prevozno sredstvo….
I taman da ću zapalit cigaretu pred ulazak u bus…kad primjetim da netko sjedi na mom mjestu. Da ću uć u autobus i nešto reć, kad mi zazvoni mobitel:
- Alo, a di si ti?
- Ma taman ulazim u bus, ali mi netko sjedi na mom sjedalu
- A taj je sad naGRebo ko žuti. Sretan ti put!


…i smijem se ja zbog izjave i zbog činjenice da me svi smatraju oštrokonđom…uđem u bus…i pristojno kažem simpatičnom gospodinu u sportskoj odjeći:
- Izvinite sjedite na mom mjestu!
- A vi imate ovo mjesto?
- Ja kupila kartu za njega!
- Al ja volim ovdje sjedit!
- volim i ja i zato sam se digla rano za doć do ovog mjesta


…sve on pristojno priča, al ne mrda….a ja i dalje superpristojna i ne podužem ton….već i dalje smireno stojim i čekam da se makne…
- a gdje vi idete? – pokušava i dalje nać načina da opravda svoje sjedenje na mom mjestu
- do Dubrovnika!
- Ajme i ja. A zašto idete tamo?
- Jer imam kartu!

…kad je vidio da ne odustajem, a da sam fina i pristojna, uzeo je moj koferčić, stavio ga u mrežu poviše sica, čekao 5 min da ja skinem kaput, odložim torbicu, složim šal i pustio me na moje sjedalo br 3!
..i tad je on sjeo do mene….pristojno sam čakulala i saznao je gdje radim, što radim, da imam djecu….da ne spominjem muža…pa sam mu i rekla da sam razvedena….pitao je gdje izlazim…rekao što on radi, jede, pije, i gdje se kreće….ima 4 apartmana za iznajmljivanje i jedan za sebe…izvadio mi je vizit kartu iz torbe i dao….ide u Dubrovnik jer mu je dole ostalo auto…ima stan u Splitu…pa sam ja malo odspavala da mi više ne dosađuje…i tad je autobus stao…a ja izašla zapalit cigaretu…
- Pušite?
- Da!
- To je loša navika!
- Ne, uopće! Tko puši, dobar je u duši!
- Ajde nemojte zapalit na idućoj stanici!
- Ne znam, vidjet ću!

….do Neuma me pokušao nagovorit da se ostavim cigareta….ispitivao o mojim kulinarskim sposobnostima…a u Neumu mi je već platio kavu, kupio bananu, i priznao da je udovac! …2 sina…1 sin ima već 2 stana, a i drugi će uskoro sebi kupit svoj. Ne smeta mu jer je non stop kod djevojke u Zagrebu….


Image Hosted by ImageShack.us

Povremeno je pitao tko me to zove na mobitel…kome poruke šaljem….kakva sam ja to žena kad idem samo na večeru u Dubrovnik…
- 10 sati vožnje zbog večere?
- A to je takva večera
- Gdje jedete ja ću vas odvest. Auto mi je u Gružu
- Ne treba, hvala, čekat će me na stanici.
- A imate li udvarača?
- Mislim da nemam, jer me takvi ne zanimaju!

….i konačno Dubrovnik….


Image Hosted by ImageShack.us


- Joj što je ovo bila duga vožnja
- Zato jer Vam je bilo dosadno!
- A hoćete li me nazvat? Imate moj broj, vidite ovdje je!
- Možda!
- Ma znamo se mi odnegdje, ajde me nazovite da popričamo malo. Ja se zovem ….(
kvraguc, 3 puta je rekao ime, a ja ga nisam upamtila)
- Ako se znamo otprije, možete na informacije doć do mog broja pa me nazovite! (za one van Splita ovo znači da ako zna čija sam znači da zna sve o meni pa i moje ime i prezime)
- Vidite da vas nitko ne čeka, ajdete samnom natrag u Split, vratit ću Vas doma
- Ma doći će oni ne brinite, a ima ovdje i taksi
- Najbolje je da se mi vratimo natrag (sad smo već na MI :- ))))
- Žao mi je, evo mog prijevoza
- Zovem se ___( ??)___ pa me nazovite da se prošetamo
(hahahahahaha…šetanje….hahahaha)
- Hoću! Doviđenja!

…i sad mi recite, da li sam bila pristojna???....jel da da nisam oštokonđa???...jel da da da???....

...a kad sam stigla...čekalo me ...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


An Officer and a Gentleman (Up where we belong)

"Who knows what tomorrow brings
In a world where few hearts survive "




- 11:13 - Gukni ako si faca (11) - #

utorak, 24.02.2009.

...ovaj put sam se maskirala najprije u mamu od mlade, a onda u damu....

....da bilo je ludo i nezaboravno....al o tome jednom drugom prilikom....

negdje usput sam izgubila i dobar glas.....kako?...pa ovako :-))

...počelo je u ležećem položaju...pa sam se malko uspravila kad sam čula riječi :-))




nažalost to je sve što će te saznat o navedenoj temi....

...a kući me dočekao ...nered....


Image Hosted by ImageShack.us


....i klaun Coco...se bacio pred mene na koljena....nasred rive...

Image Hosted by ImageShack.us

...a klaun Roko...mi je napravio cvijet od baluna....

Image Hosted by ImageShack.us


pardon....fali cvijet...

Image Hosted by ImageShack.us

...a Coco je sve to slikao mojim mobitelom :-))

...a za sve vještice ovog svijeta...ide pjesmica:

"taj dan i kafa imala je čuda okus
nisam, vjerovo da ćeš doći
nisam bio siguran u to..."


...e sad možemo Cocu pivat!!!!

"Prije jutra umoran
Ribar čeka novi dan
Dok svi ljudi spavaju
Galebi se karaju "

..."TEK sad vidim što mi znači
Vela Luka, more, ti
uspomene će mi samo ostati"

"što to ima u ljudima tužno
da ulaze u ljudske živote
tko to živi u prođšlosti mojoj
a još nije umro od sramote"


Ajmo sad svi....u glas.....diži ruke.....

a za sve vještice ...



ide Prvi poljubac :-))




- 13:13 - Gukni ako si faca (6) - #

nedjelja, 22.02.2009.

...dal' da budem okrutna il'ne?....

i opet je zima u veljači!

u veljači imamo nekakve čudne misli! Valjda zato jer zahladi, možda i zbog Valentinova, al' nekako smo raznježeniji, rastopljeniji i sve čekamo kako će nam se netko uvuč ispod jorgana ...

Kako tako možemo čekat i 100 godina! Krizna vremena zahtjevaju i drastične mjere...pa sam poduzela neke aktivnosti i nabavila sam si kasicu


Image Hosted by ImageShack.us

....sa svojom slikicom (to se podrazumijeva) ...:-)))...

Image Hosted by ImageShack.us

....svaki prilog je dobrodošao!!!!....:-))

...ja sam mačak febuarac, došlo vrijeme da
zu zu zujim ko komarac kraj tvog prozora
505 sa crtom nije sladak kao ja
ma daj otvori pa me pusti što si dosadna


.
Mačak febuarac....nasloni glavu na moje rame

ja sam morski povjetarac svjež ko jabuka
ljubim filmski, odistinski
sat bez disanja
ja sam lagan, ja sam svilen ko spavačica
ma daj otvori pa ga pusti što si blesava

evo vežem oko vrata konop s kamenom
da se bacim u dubinu sam sa sudbinom
zadnji put ti kažem curo nema zezanja
ma daj otvori pa ga pusti što si okrutna...


...i samo radi štednje...istovremeno objavljujem i oglas:

Traži se muž!

1. koji će me maziti
2. koji će me privijati uz sebe dok spavam
3. koji će mi dopustiti da mjesečno trošim 2.000,00 kn na spremačicu


...o ostalom se možemo dogovoriti....



- 11:00 - Gukni ako si faca (11) - #

četvrtak, 19.02.2009.

...Radunica pod snijegom....u postu br. 700 :-))...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...i dan poslije....led posvuda :-((

kako je to kod nas već red, način i običaj...nitko nije počistio ispred svojih vrata :-((

Image Hosted by ImageShack.us


...ah da!....snimila sam i kako se lijepo puši u bolnici (i to ne na psihijatriji) ... koliko dobijem za te slikice???

.
U2 Unchained Melody...Tina Turner


- 19:59 - Gukni ako si faca (10) - #

srijeda, 18.02.2009.

....cvijetno jutro...18.2.2009. ....

jutarnja vriska....otvaram prozor...a mala vještica viće:

- Samo da te podsjetim da je fotoaparat moj!
- koga briga, imam ja i mobitel :-))


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

...na izlazu iz kuće srećem nevistu koja se nervozno vraća kući s 2 laptopa u rukama...i grozničavo zove na mobitel...

par minuta kasnije znala sam i zašto. Pronašla sam njen auto :-))


Image Hosted by ImageShack.us

....po ledu se nije moglo hodat niz Bosansku ulicu...i morala sam ić skroz okolo.
Konačno sam stigla do kafića i naručila:
- kava sa šlagom i brzinsko zagrijavnje!
- zagrijavanje? nemamo Vam toga!
- a za snježne padavine?
- šta vam ja parim konobar Vakula?
-

....ma tko te šiša....idem ja sebi obojat dan :-))


Image Hosted by ImageShack.us. Image Hosted by ImageShack.us

.
Nina Badric - Čarobno jutro....Budi moja voda - Laufer

- 11:03 - Gukni ako si faca (22) - #

ponedjeljak, 16.02.2009.

...jučer...danas....sutra....

....jučer....

Sjećate li se one reklame za Paloma maramice kad dvije stare bake gledaju ljubavni film i plaču?
Ecco, tako se i ja osjećam ovih dana…

Svi me vole, svi me paze, svi me zvrckaju, a ja sjedim sama ispred monitora….slažem pasijanse, igram poker, jednorukog đeka….uglavnom sve ono što ne zahtjeva nikakvu koncentraciju i dopušta buljenje u monitor…jer mi neke riječi stoje u grudima….i ne znam kako da ih izbacim van..
Ne želim ih napisat….iako bi mi možda bilo lakše kad bi ih napisala…

Ne, nemojte mislit da sam tužna….nisam tužna…dapače čak obratno….ali jednostavno znam da me mori misao da ne mogu ovako uživat iz dana u dan i da treba donijeti neke odluke….
Ne želim odlučivat…ne želim razmišljat….ne želim planirat….i to je ono što me steže da već danima ne mogu spavat….da ništa ne može razmrsiti ovaj čvor …i da sam samu sebe i fizički počela glođati…
Tako je lijepo uživati u samoći sa…….
Al ne ide to tako! Teško je to… i nevjerojatno da ja….koja odlučujem umjesto drugih i za druge….ne želim ništa odlučiti za sebe. Ne bojim se pogrešaka… ni pogrešnih odluka….sa svim tim mogu živjet …i to lijepo….ali se počimam bojat moje životne filozofije: Sve što mi se dogodi dobro je za mene!

Negdje mi stoji pitanje….za koje ne želim znat koje je…..da ne bi morala tražit odgovor. Kad ću si postavit to pitanje…ne znam!....al' evo…počela sam tipkat….a o svemu tome ću mislit sutra (blagoslovi Bože Scarlet O'Haru :-)..) ….a do tada…raspali muziku…i slaži karte….a kad promislim da sam besposlen pop…odradim koji prekovremeni sat….dok ne zazvoni mobitel….i tada samoj sebi zapjevam
Opusti se i uživaj
Nemoj da nam sada
Kvariš doživljaj

(Tutti Frutti)

….do nekog idućeg dana…. I kvraguc i Paloma maramice…..bolje bi bilo da su snimili reklamu: Sa sto lista vaša guza blista!
….i uzme mala vještica novčanik, izvadi iz njega 30 kn pruži ih prema meni, a ja u šoku…
- Uzmi!
- Šta će mi tvoja lova?
- Uzmi i idi van popit kavu!
- Di da idem?
- U kafić!
- Koji?
- U onaj gdje te svi znaju i gdje će te svi ostavit na miru!
- Nema takvog više


....danas....

Šta mislite da li je bolji vepar ili srna????.....definitivno vepar!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

...danas ću odradit 14 radnih sati :-(( ...i dok sam već umorna trčala prema kući...promislila sam...i mislila se tako jako na nekog koga nisam davno čula...kad mi zazvoni mobitel...

- ma ne mogu vjerovat! - rekla sam ....i promislila da sam stvarno vještica...
ma...."mislit ću na tebe onda kad mi svane sudnji dan"....

...i tada mi opet zazvoni mobitel....peder kojeg nisam čula više od misec dana....

Ovi pozivi od "zaboravljenih" prijatelja znak su da sam totalno pred raspuknućem!


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

a....sutra....

sutra želim sretan i miran put onima koji putuju ka Dalmaciji....sa što manje leda i snijega na cesti....
Koji Vas vrag tira u Zagreb po ovom vrimenu??? ...cesta do Splita je lipša :-))


.
Gibonni - Hodaj ....Dvije duše

Naučila si živit, tico lijepa
od svakoga ne primit ruku pomirenja
i počinješ razumit' prvi puta
da jedno smo vani, a drugo smo iznutra


...a ti Elyca...

Hodaj! Nebo strpljive voli
Hodaj! Možda se ipak sve u dobro pretvori
jer tko će to izvagat svaki puta
koje riči vratit', a koje čes progucat




- 19:41 - Gukni ako si faca (9) - #

subota, 14.02.2009.

...Samo ti...





Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us
- 00:01 - Gukni ako si faca (0) - #

petak, 13.02.2009.

...petak...13-ti....:-))))))

...i svašta udrobljeno!

znam...znam....svetogrđe je što nema mlade kapulice na mom blogu, na ovaj sveti dan...pa sam morala u istraživanje....da bi skupila dokumentaciju za objavu na blogu!

I tako....na ovaj lijep i sunčan (a pomalo i prohladan dan)....snimila sam prizore ispred sebe...

i to kako slijedi...


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

ova prva škarpinica bila je "moja"!!!

...a ne može se bez slatkog....a post je....pa sam morala preč na sladoled :-)) ...sigurno je sigurno...


Image Hosted by ImageShack.us

...a jučer....jučer sam ostala bez teksta :-))
...a sutra....sutra ... će bit.....:-))
...šestak???

a sad idem preletit 2 puta oko grada.... jer...





...A kada me dotakne
Ja protrnem
I bogove i vragove zovem
Ako mogu vrijeme da zaustave...

....sretan Vam šestak 14-ti :-))...


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

- 15:31 - Gukni ako si faca (21) - #

srijeda, 11.02.2009.

...a nu ga...post 696 :-))....

Ulazim u restoran! Sve je lijepo i luksuzno uređeno, puste pregrade i odjeljci…ima i relativno dosta svijeta…al'u oči pada jedan sitan detalj….ja sam jedina žena!

Jedina žena za stolom sa 7 muškaraca….
Jedina žena u cijelom restoranu gdje je 50-ak ljudi…
Odlazim na WC…i tamo luksuz…ne znaš ni kako oprat ruke….a čini mi se da je ispod lavandina još uvijek bar kod proizvoda….
..Konačno dolazi konobar i nosi….


Image Hosted by ImageShack.us

koga? čega? janjetine!
komu? čemu? meni!
s kim? s čim? s kapulicom mladom!




…i tada s olakšanjem primjetim 3 žene za jednim stolom….al' ona koja je bila meni dobro vidljiva…ne mogu za nju reć da je debela…ne mogu nikako ni reć da je ružna…to je jednostavno žena koja je ojačala mišiće plešući po stolovima, a jako upadna šminka govori da je spremna za večernji izlazak uz prigušeno svjetlo :-))

Ima li ovdje ičeg za mene? Zapitam se i pošaljem MMS sa slikom škrovade
Šalji“…stiže brzinski odgovor…i kako nisam valjda ništa odgovorila…opet stiže drugi SMS sa tekstom : „Šaljiii!“ …i zatim treći: „Izjelico!“
Odgovorim sa: „Budi mirna i pošaljem ti 2 tipa, biraj kojeg ćeš!“ …i tad je odgovor bio brz: „Može :-) evo mirna sam!“
…i konačno me pustila da na miru pojedem ove dvije tanke….kako bi ih nazvala???...Smotani NLO ili salvetice? ...nije znala...da bi joj poslala svih 58 tipova...samo da mogu otić kući!...ali ja je ne mrzim toliko :-((


Image Hosted by ImageShack.us

Kao što kazuje slika bile su DVI PALAČINKE, a ne TRI!!!!

...i dok sam se po najvećem pljusku i neveri vraćala kućici svojoj....kroz glavu mi se stalno vrtila rečenica iz Velog mista: Sve to treba polit petroljem i užgat! ...ko da su ovo judi! Ovo su šimije


. .
Velo Misto - Najsportskiji i najludji grad na svitu...Tina Turner - What's Love Got To Do With It

- 22:15 - Gukni ako si faca (13) - #

ponedjeljak, 09.02.2009.

...a kad smo mi imali 18???....

...nevjerojatn kako ova omladina razmišlja i djeluje....uglavnom i pretežno vrlo sebično...i tako...ona cijela, s vjetrom u kosi ulijeće u moj ured i kaže:

- ako se budem morala vratit ovdje, ubit ću se?
- a šta si došla? i zašto bi se trebala ovdje vraćat?
- po lovu za frizera!
- evo ti 100 kn!
- a lova za kavu?
- nemam ni lipe, sinoć si me opljačkala i naplatila 80 kn za 2 l mlijeka i jedan juice!
- ma popila sam kavu s prijateljima!
- a lipo mene dođe ta kava! Sad ću se ja ubit!
- nemoj, molim te, ti si mi skrbnik!
- konačno nešto pozitivno, ajde sad s tom lovom na kavu, pa se vrati po lovu za frizera!
- ma nemoj mi se ubit još 7 mjeseci, a onda možeš! Evo čak ću ti na blog stavit brojač da vidiš koliko vremena još trebaš bit moj roditelj.


...ona to čeka svoj 18 rođendan!... ne znam da li ću joj dopustit brojač...al činjenica je da još par mjeseci...i da ona....kao što sam i ja to nekad ...razmišlja kad će imat 18 godina da bude svoja i ode....

što će biti kad shvati da nema gdje????

i tako razmišljam....možda bi bilo najbolje da ja odem??? ...:-))
Možda je vrijeme da konačno i ja postanem punoljetna? :-))



Nickelback - how you Remind me


- 23:18 - Gukni ako si faca (17) - #

subota, 07.02.2009.

...Zabrinili ste se gdje sam?....

Ma tu sam ja….samo nemam vremena nizašta…..u biti imam vremena samo za smijeh…i za posao…i to baš tim redom…

Ipak…pronađem malko vremena i za moju mamu koja je…kako znate…slomila ruku jer je bila u «protivničkoj crkvi» ….


Image Hosted by ImageShack.us

Osim ovog…ima još loših vijesti! Naime, mama mi je zaključila da treba sebi kupit laptop da može doć na Internet čitat blog (nadam se samo onaj od mog brata)

A da sve bude zaokruženo lošim vijestima pobrinio se i HEP koji mi je poslao opomenu prijeteći da će mi isključit struju jer im dugujem 117,92 kn!!(??)
Ne znam…jer nigdje ne piše, da li će mi ovu opomenu naplatit …ali kako im mogu išta dugovat? Ja plaćam paušal koji su oni sami odredili…i po kojem, nakon obračuna, uglavnom imam pretplatu. Mjesečni iznos koji oni traže je od 630 do 700 kn…i ako plaćam po uplatnicama…ako sam imala pretplatu koju nisam otišla preuzest na njihovom šalteru…kako mi mogu prijetit iskapčanjem?

Neću platit ovaj iznos!...toliko su me iznervirali da neČu!
Zašto? Pa osim što prijete, opomena je stigla u petak da je MORAM platit u subotu!
Na opomeni ne piše kako im dugujem! I sad bi ja trebala sjest i napravit cijeli ekspertizu od zadnjeg obračuna (negdje u rujnu) da vidim po čemu su oni izvukli ovaj dug...naći nekog tko radi na šalteru HEP-a u subotu ili nedjelju i s njim se sve dogovorit...da u ponedjeljak ne bi ostala bez struje??? :-)) hahahaha....kako da ne
Stoga ovo pismo smatram prijetećim i uvredljivim…i mogla bi ih tužit za psihičke boli?


.
Dino Dvornik & Josipa Lisac - Rusila sam mostove od sna ...Jinx - Tamo gdje je sve po mom

A kako izgledaju moje svakodnevne konverzacije s mamom pročitajte u nastavku :-)…

Prošli tjedan:
Dan prvi:
- ne znam kako ću za nedjeljni ručak? – kaže mi zabrinuto mama
- pa izađite tata i ti van na ručak. Nekakva manistra u restoranu ne košta više od 35 kn, možete cijeli tjedan jest vani!
- ne može! Nedjelja je jedini dan kad smo svi na okupu. Zvat ću ti brata da vidim može li u nedjelju ispeć za sve pizzu


dan drugi:
- kako ti brat ne može ispeć pizzu, hoćeš li ti spremit tu tvoju manistru?
- Koju moju?
- Pa koju si nam rekla skuhat!
- Ok..ok
– ko će joj objašnjavat da sam mislila na restoran

Ovaj tjedan…tj, prekjučer

- što ćemo za nedjeljni ručak?
- Ne znam! Ali nisi rekla da ćete putovat?
- A možeš li ti što skuhat?
- Reci što vi nikad ne kuhate?...
- i dođemo nekako do lazanja
- Ajme, ja bi ti kupila sve što ti treba, al ne mogu vadit novac iz novčanika!
- Kako ne možeš?
- Pa sa slomivenom rukom ne mogu izvadit novac!
- A kako plaćaš frizera, pedikera….?
- Pa one same vade novac iz novčanika!
- Ok, pošaljem ja Tarju da ti izvadi novac!


Jučer…ja je obilazim, a ona će:
- znaš rekla sam tvom bratu da ćeš peć lazanje za nedjeljni ručak, a on je cijeli sretan rekao da je super, da ćeš ti kuhat, a kod njega ćemo jest jer on ima više mjesta!

...ma nije problem ispeć lazanje....kad bi skupila svoje tepsije po gradu...a treba po dana izgubit samo za doć do njih :-((



- 13:13 - Gukni ako si faca (22) - #

utorak, 03.02.2009.

…nedjeljna kava, GMO i zdrava hrana….

Na nedjeljnoj kavici na kojoj se pije isključivo čaj…često se raspravlja o zdravoj ishrani …i jako često se čuje o GMO-u i mašta se o GMO puricama koje će sve jednake veličine rasti na plantažama, te će ih samo trebat ubrat.

O ovome će vjerojatno komentirat sudionici nedjeljnih čajanka …al činjenica je da sam u prošlu nedjelju šokirala svoje nepce!
Kako?

Pa jednostavno….slučajno sam od prve utakmice počela peć kolače…i da naši ne bi gubili…pekla sam kolače za svaku utakmicu.
I tako je za finalnu utakmicu došao na red kolač sve po 13!
Zašto baš taj kolač?...pa zato jer je 13 sretan broj i zato jer mi je Ranka dala 2 domaće naranče, neprskane i ubrane ispred njene kuće na Hvaru.

Ja sam kolač uredno napravila…i kad se koliko-toliko ohladio probala sam ga…i ostala u šoku jačinom mirisa naranče u kolaču! Ja to jednostavno nisam mogla probavit. Bilo mi je prežestoko…prejako…preintezivan miris i aroma.

Dala sam ga bratu …da proba…a on je rekao kako mu je ugodan okus naranče u ustima…i tako ohrabrena ja njegovim pohvalama, odnesem ja kolač na kavicu.

Ipak, mi aroma naranče iz kolača nije izlazila iz nosa…nepca…glave….bila je posvuda…i to me počelo živcirat.

Danas sam došla kući i poslala malu u dućan i rekla…donesi mi litru juicea od naranče…i napravila isti kolač…(jaja iz dućana, sok iz dućana, soda bikarbona.).al bez i mrvice prirodnih sastojaka i bez ijedne naranče….i bio je savršen!


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

Prirodni kolač s domaćim namirnicama, bez konzervansa.... i onaj napravljen sa svime "iz kutije"

Da li to znači da smo se totalka odvikli od prirodnih aroma i mirisa?
Znači li to da smo već toliko zaraženi pesticidima da nam prijeti konzerviranje?

Kako je rekao moj brat:
- toliko jedemo konzervansa da će se naša tijela konzervirat, pa će neki arheolozi za 1.000 godina, nakon što pronađu naša konzervirana i mumificirana tijela ustanovit da smo sveci!

Pa čemu onda toliko hajke za zdravu hranu kad je jedino ono «prozvano» nezdravo, najprirodnije?

Brate…dođi probat ovaj kolač i reci koji je bolji!

P.S. kolač je u međuvremenu dobio novo ime: Srebrena medalja!

P.S. 2 Konačno mi "uletio novi mobitel.... i ako čujete na ulici glasno da svira


Image Hosted by ImageShack.us

.
Eric Clapton - Cocaine ili Nickelback - Rockstar

...to sam ja :-))


- 22:13 - Gukni ako si faca (20) - #

ponedjeljak, 02.02.2009.

....svašta nešto...za svakog po nešto....

...usred navijačke groznice....nije prošlo nezapaženo.....

Tarjaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

šta si to napravila???? pojela si mi rašeljku :-((((

Image Hosted by ImageShack.us

..:"Ma šta se ova dere???....al Božić nije odavno prošao????"...

............

smijala sam se kao blesava taj dan....sve što sam rekla...nekom je bilo smiješno....sve što sa čula...meni je bilo smiješno.... i dok sam navečer s mojim najdražim kumčetom razmatrala da će se dogodit nešto loše...vidila sam poziv od oca na mobitelu....On me baš ne zove često, al koga briga!

Malo poslije sam ga nazvala a on će:
- čuj imamo invalida!
- invalida?
..- ajme, znala sam da dan neće dobro svršit
- mama ti je slomila ruku dok je izlazila iz crkve!
- pa koji ju je đava tira da izlazi iz crkve???...koji ju je vrag uopće tira u crkvu?
- hahahaah, evo zove ti brata da spremi nedjeljnji ručak!


AJME!.....međutim...odma mi je bilo lakše kad ju je don Ivan Gr. pitao da li to pokušava imitirat Blanku....a onda su zaključili da joj tako i treba kad ide u druge crkve

......

Kupus!...kupus je povrće….a kolika je njegova vrijednost …otkrili su još pradavnih dana moreplovci shvativši da može dugo stajati, a da spriječava pojavu skorbuta na brodovima…evo toliko od mene da ne ispada da copy pastam okolo…

Imate li kupusa u glavi? …pitao je moj sin stariju gospođu dok je s bakom kupovao spizu…i pravio se važan kako on sa svoje 3 – 4 godine sve zna! Da je neko stariji to pitao…vjerojatno bi dobio trisku…

E, a ja ti kupus u glavi sam radin...:***))) (alkion 01.02.2009. 09:47)

Ah da…zaboravila sam i kiseljenje….kiseli kupus je isto tako poznat od pamtivijeka…Kiseli se tako da se lijepo narezucka….fino…kao duvan….stavi red kupusa…red soli….malko kukuruza…i onda se dovede zgodna djevojka koja će poslije na sve to reć: «Sama sam ga gacala» :-))

Tako lijepa i hranjiva povrćka.....pa zašto su ove izjave loše???

....

P.S. da li ste gledali onu reklamu za kiseli kupus???. "Nitko ne razumije zašto, ali svi znaju da je to najbolji kiseli kupus"....(tako nekako)...nešto tako dobro odavno nisam vidjela

P.S. 2....moram uzest Nicorete da po noći mogu spavat....jer pušaći ne mogu spavat ako kontinuirano ne primaju nikotin u tijelo :-))

P.S. 3...i moram nabavit novu kozmetiku....jer znate onu reklamu ..gdje je s njom "do njega samo u tri koraka" :-))

I dok je ljubim
Ona se pretvara da spava
Grije nas zlatnim suncem
More ljubavi

I dok je ljubim kao more
Njeno tijelo podrhtava
Povedi me prostranstvima gdje svi
Pjevaju o ljubavi



Daleka Obala - Sto te vise gledam to te vise nedam

- 09:19 - Gukni ako si faca (24) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>