ponedjeljak, 26.01.2009.

....na kavi s (vibrirajućom) napravom ....Monty Python show...

....noć je bila pomalo luda.....jutro još luđe....a dan... je bio ako ne lud...a onda jako ubrzan :-))...sve dok...

uglavnom....dolazi SMS...obavijest o kavici u 19 sati....

u 17,58 me zove brat da li idem na kavicu...jer on kreće za 10 min...trkom se idem obuć....dolazi SMS: "Imam jednu tužnu vijest za tebe" ...kvraguc!...nemam vremena nazvat....u jednoj ruci čizma...u drugoj mobitel...a znate kako izgleda kad ti neko najavi tužnu vijest?... Ženi kazat da imaš za nju lošu vijest...a odmah je ne priopčit??? ...pa to je horor...provokacija.... maltretiranje.... i svašta još... ne znam kako nisam zvala hrabri telefon
ipak uspijem s nogom u zraku i košuljom preko nosa otipkat samo: "koju" ...i odjurim k bratu.... kad u trenu stigne odgovor: "Sutra ti je ponedjeljak, prvi radni dan u tjednu! :-)"

...ajme koja neslana šala...promislim...uđem u kafić...kažem dobro većer...kad mi Z. pruža ruku i umjesto pozdrava kaže:

- super je! I stoje naopačke zbog uštede kartona!

...saznam ja brzinski odgovor na moje pitanje: zašto jaja stoje naopačke?

- Borgman, ako ti ona ne riješi datum poziva, ja ću ti odat datum njenog rođenja pa ga objavi na blogu! - kaže samouvjereno Bego, sretan što je našao rješenje njegovog problema
- Ako ja na blogu objavim datum njenog rođenja, sumnjam da će mi taj datum za išta više služit! - odgovara utučeno Borgman :-))

...a ostali su vodili filozofske rasprave o ....o....o...ma nemam pojma.... i kad se voditelj programa dignio počeo je show!.....o bogovima...anđelima...dobru....zlu....

- Život je iluzija! - kaže Bego
- ako je život iluzija, onda se idem odma ubit!
- Život je iluzija i to ti je tako!
- ma pazi, ja živim u iluziji umjesto da maštam o iluziji? Idem se odma ubit!
- Nema smisla se ubijat, jer to je kao da iz ove sobe, koja je iluzija, uđeš u drugu sobu, što je još jedna iluzija!
- ne može se čovjek više ni ubit?
- Pa možeš riješit problem ako ideš vertikalno, u vis, iz ovog labirinta!
- Liftom? A sad mi je jasno zašto ja volim liftove! :-))


Image Hosted by ImageShack.us

...i tad dođe SMS: "Imam za tebe jednu idiotsku vijest!"....pogledam primatelja...on sjedi za stolom...

- koja je to vijest?
- kako koja?
- pa reci koja je to idiotska vijest?
- al ti nije dovoljno da me pogledaš pa da vidiš koja?


....naprosto nevjerojatno! Ljudi moji di sam ja zaglibila????....
ipak su to duševne boli koje je sarajevski ćavap i ovaj put izliječio :-))


Image Hosted by ImageShack.us

...ah da...a vibrirajuća naprava?.....to je spravica koja vibriracijom uklanja bolove....i koju su akteri ove priče (osim mene) držali cijelo vrijeme u rukama....teškom mukom su je napuštali zbog odlaska na WC...Eto ni muški više ne mogu bez vibrirajućih spravica! :-))



Life Of Brian - ALways Look On The Bright Side Of Life!

...i dok je trajao direktni prijenos rukometne utakmice....njih troje muških...raširenih ruku...nasred kafića....su meni pjevali:

Always look on the bright side of life!
...

....dan poslije...."brutalno" buđenje u 6,28...pa buđenje...i konačno (poslije kavice) poziv
- halo spavalice, pa di si ti? Kuda se to skitaš? Vidim da sve živo zoveš na kavu osim mene!
- odakle ti to?
- pa čitam te ja, čitam! A nismo se vidili od lani!
- ako se ne javiš do kraja ove godine za kavu, stvarno ću se naljutit!
- bogme si mi lipi rok dala!
- ne možeš kazat da nisam široke ruke!
- ne mogu, stvarno ne mogu!

...onda je počeo mimohod raznih po mojoj kancelariji.... Zanimljivo je da kad god Ministar zdravstva uvede neku participaciju....pred mojim vratima se stvori red kao u ambulanti....valjda ljudi znaju gdje je besplatan upad..

- da li je slobodno, sijećate li se vi mene? - pita momak i sjeda kao stari poznanik na stolicu
- a sad kad si ušao, slobodno je, al iza tebe zaključavam vrata!
- onda smo dobro prošli! A ovdje je sve novo! Novi namještaj, nova soba ...
- sve je novo, jedino sam ja ovdje stara!
- a vi ste ovdje legenda!
- kaže sretno i dobije mali milion odgovora na isto toliko postavljenih pitanja

- Imaš 70 % šanse da dobiješ pozitivan odgovor! - kažem ja njegovom prijatelju
- A koje su moje šanse, ako niste previše nervozni za izračunat?
- Ne nabijaj mi nervozu, jer će ti past šanse, a one su već sad oko 65 %!
- Pa dobar je to postotak, i sad kad smo dobili kvalitetne informacije možemo ić!
- kaže nakon više od pola sata
- A Bogati, al' ja nisam cila kvalitetna?

...i tako se vraćamo na početak ovog posta i SMS-a koji je prijetio da je ponedjeljak prvi radni dan u tjednu ....bio u stvari prijateljsko upozorenje nekog tko se brine za mene .....:-)))


.
Monty Python - Bicycle Repairman...Penis song

....ma koji Monty Python....moj život bi trebalo snimat i bio bi veći hit :-)) ... znate šta???....odo ja u frizera pa šta bude :-))


- 20:56 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>