subota, 17.01.2009.

....dok ne popušimo.....

...mali broj onih koji čitaju ovaj blog znaju da sam uvijek bila unaprijed obaviještena o svim poreznim novotarijama...a za neke poreze sam znala puno ...puno prije ...nego su se zakoni počeli provodit..

...malo veći broj onih koji čitaju ovaj post ...znaju da sam bila dobro informirana o svim poreznim propisima i olakšicama, doprinosima i taksama...

...najveći broj onih znaju da uredno i sa strahopoštovanjem cijeli život plaćam porez....a da li ću ...ili ne...koristit poresku olakšicu za nešto....uglavnom odlučim nabrzaka....ili je uopće ne iskoristim, jer drugima pokušavam pomoć oko njihovih poreznih prijava...

...platila sam porez na nekretninu 30 % iako sam znala da mogu muljat s ugovorom još 2-3 mjeseca i platit 5 puta manji porez....čak mi je i procjenitelj nekretnine rekao: "Drugi polijevaju vodom zidove da bi nekretnini pala vrijednost, a vi je uljepšavate"

...to što je u našem društvu nenormalno bit ponosan na porez koji platiš....to je već moja mana.....ali i ja...koja imam ogromni prag tolerancije...više ne mogu a da ne počnem vrištat!...

....Zloba kojom nas napadaju zbog ovoga ili onoga...naprosto je nevjerojatna! Poanta je samo u tome da se svak pokuša svesti na mjeru da radi manje od onog koji napada!....a kako taj koji napada...dok napada nema vremena radit...svrha našeg društva je da se uvode razni bezvezni Zakoni i onda se ništa ne radi nego napada one koji žele nešto radit!

....Prvi je ovaj Zakon o zabrani rada nedjeljom za trgovine....i možda ne znate, ali Državni inspektorat smatra da se u trafici nedjeljom moraju isključivo prodavat novine...što znači da ako želite kupit cigarete za 21 kn...morate čovjeku kupit bar jedne novine da ne plati kaznu (ne znam po kojem Zakonu....al tako ga oni tumače)...

...onda idemo na Zakon o ograničenju upotreba duhanskih proizvoda....ok...neka bude... ali nam država čuva zdravlje na način da uvodi posebne poreze na duhanske proizvode....koji će se koristiti za lječenje...dakle, u zdravstvene svrhe....pa pijanci plaćaju "porez" na alkohol....a pušači "porez" na pušenje....

...onda to nije dovoljno poreza, pa se još uvodi participacija za korištenje zdravstvenih usluga....ok...treba vodit računa o ulaganju u naše zdravlje...


i tada ostajem u šoku! ....u jednom malom pitomom gradiću....idilično okovanom snijegom...ulazim u samoposlugu i pitam svoju dnevnu pušačku dozu!....a ono kutija....estetski lijepo oblikovana....bez onih natpisa....da pušenje oštećuje moju nerođenu bebu (ok...znam ja to....al dizajn natpisa im je za nagradu)....sa markicom....(dakle plaćen je porez)...i cijenom od 12 kn!


Image Hosted by ImageShack.us. Image Hosted by ImageShack.us

...neiskvarena i blesava....kupim samo jednu šteku i uštedim 100 kn u jednom potezu!...

s nevjericom probam svoj Marlboro...on odličan!... U čemu je štos??? ...pa bila sam u Bosni i Hercegovini!...

i sad se ja pitam???....zašto moram svaki mjesec plaćat 2.500 kn za zdravstveno osiguranje (koje ne koristim....al nek se nađe ...kad mi pušenje našteti....ako mi ministar dopusti da dođem do doktora)....i 500 kn mjesečno raznih poreza na pušače????....

Gdje prestaje moja ludost u plaćanju poreza na budale???....Evo ovdje...na ovom mjestu...i u ovom trenu!

Mislite da ću se ostavit cigareta???? ....a ne! to neće moći! Cigareta ću se ostavit tek kad se izglasa Zakon o zabrani nepušenja!....

a do tada.....iz svega glasa vičem....


Pušimo Bosansko!

...to je neoporezivo ...:-))

....to je ugodno... :-))

...to je opuštajuće....:-))

....to je idilično...:-))

...to je naprosto odlično! ..:-)))

.
Deep Purple: Smoke on the water ....Edit Piaf: Milord

"..Allez, venez, Milord!
Vous asseoir ŕ ma table;
Il fait si froid, dehors,
Ici c`est confortable.
Laissez-vous faire, Milord
Et prenez bien vos aises,
Vos peines sur mon coeur
Et vos pieds sur une chaise
Je vous connais, Milord,
Vous n`m`avez jamais vue
Je ne suis qu`une fille du port,
Qu`une ombre de la rue..."



- 10:02 - Gukni ako si faca (17) - #

<< Arhiva >>