srijeda, 24.12.2008.

....Badnjak u Splitu...

8,20....škiljim na mobitel...i nazovem
- allo, mogu li se dignit iz kreveta??
- ne možeš! Na godišnjem si odmoru! Spavaj do 11! Zvat ću te da provjerim.


...puno uskličnika u kratkom pozivu....okrenem se na drugu stranu i nastavim spavat...

9,30...škiljim...čini mi se da još nije 10...uzmem mobitel
- haloo....mogu li se sad dignit?
- ne!
- ali treba mi na WC!
- onda obavi što imaš i vrati se spavat!
- ali ne mogu više. Bole me kosti od spavanja
- čuješ li se? Bole te kosti od spavanja? Pa neće te valjda od rada bolit??? Ajde spavaj tamo i miruj više!


Nemojte mi sad govorit da nisam vrijedna! Digla bi se ja u 6 ujutro, al' mi nisu dali....i konačno sam se digla iz kreveta.....i bilo je podne kad sam prošla preko Pjace....


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

...a na Prokorativama...raj na zemlji....Svjetsko prvenstvo u friganju fritula :-))))

Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

...i nenadano se pojavio leteći kuhar koji je baletskim pokretima, skladno, kao u labuđem jezeru, miješao bakalar :-)) (Nikša Ivičević - konoba Bukara, Drvenik )...bili su tu još i Pero Savanović (Split), Goran Staničić ili Hrvoje Bekavac (Brela) ...(zabucala sam im imena :-((..), Stjepan Slišković (Makarska - "Galinac" - Brela) ....to su samo oni koji su me grlili i pozdravljali....

Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

...i dok je gomila ljudi čekala u redu da bakalar bude gotov...Miro Bogdanović je sve pratio budnim okom i zvao me da pričekam još 10-ak minuta, jer da će osim bakalara bit i bakalar s njokima....

Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

....malo njih zna da besplatni bakalar koji se kuha u Splitu nisu kuhali obični kuhari....već pravi majstori kuharstva....takmičarski kuhari...svi vlasnici privatnih restorana...koji u vrijeme kad imaju najviše posla...ostavljaju sve i osobno kuhaju bakalar koji se besplatno dijeli građanima...

eto....naspavani klaviristu...koja je moja veza s restoranom...nisam kuharica....samo podržavam ove ljude :-))...njihovu dobru volju...ljudskost i nesebičnost da podrže ovakve akcije...i želja da svaki put pripreme nešto novo....a ove godine je to bakalar s njokima! :-))

...a na Rivi...konačno puno svijeta....i plišani medo :-))


Image Hosted by ImageShack.us. Image Hosted by ImageShack.us

i još jednom..

Čestit Božić svima!

a naročito mojim rodicama preko granice


.


- 16:05 - Gukni ako si faca (35) - #

<< Arhiva >>