nedjelja, 21.12.2008.

...u kafiću...

ulazi momak i hvali se maloj vještici:

- pogledaj mi svjedodžbu, nisam ništa pao!
- pogledaj ti moju, nisam ništa učila! - odgovori spremno mala vještica

- a pogledaj joj svjedodžbe, nisam joj još ni knjige kupila - promislim ja


vjesticina svjedodzba

...ovo kreštavo zeleno piše: "mama zaboravila opravdat" :-)) a zapravo se radi o tome da mama nije htjela opravdat :-))

Ovo je vic!...neka se zna :-))

Dolazi mali Mujica kući i nosi svjedodžbu. U njoj sve jedinice...jedino glazbeni 2! Otac mu lupne šamarčinu i kaže:
- sram te bilo! Ovolike jedinice, a ti još pjevaš!


Image Hosted by ImageShack.us .Image Hosted by ImageShack.us

mala vještica nikad nije zadovoljna kompjuterom: "elektronika je mrzi i ludi u njenoj blizini" ...zato uvijek nešto mučka i mijenja :-))

...u dućanu namještaja...

- makni se od kreveta!
- zašto? baš super izgledaju!
- da mi nisi kuma sad bi ti rekao da idemo isprobat koji!
- ajde kad sam ti već kuma mogli smo isprobat kauče?


...pitate se kako je ova vještica došla do Kaštela???...pa lako!...i ovako!


Image Hosted by ImageShack.us

...imate li vi osjećaj da dolazi Božić???...ja ne!... Split je okićen...onako protokolarno...ali nedostaje onog šušura...užurbanosti....danas sam bila jedina na blagajni u dućanu....nema naljepnica po izlozima: Božićno sniženje... ne znam baš...jer nisam ni gledala...al kao da ni nema sniženja...

...u Zagrebu je, osim ukrasa...sve puno velikih srca i natpisa Božićno sniženje i Mrak sniženje...koje mame na kupnju...ma koga briga....ja ove godine neću ni bor kitit!...razlog?...da mi pas ne promisli da se radi o stablu u parku :-))


.
Last Christmas - Wham! ...U2 - I Believe In Father Christmas

Cigani u Arkadi od 18.12. do 5.1.08...LUDI DOČEK NOVE

Dani bakalara u Arkadi od 12.12. do 24.12. 07 - 19 vrsti bakalara svaki dan!

Restoran Arkada, Poljičkih knezova 13, Podstrana, tel 333 299



- 11:00 - Gukni ako si faca (27) - #

<< Arhiva >>