petak, 05.12.2008.

...provokacije....

Svakodnevno smo podvrgnuti raznim provokacijama…provokacije preko TV-a...provokacije preko Jubitua...provokacije preko Facebook-a....ne možeš više ni izać iz kuće da ti neki zgodni momak u prolazu ne kaže:

- sretan Vam Božić gospođo!
..i u ruku gurne poziv na prosvjed :-)


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

O telefonu neću ni govorit….što preko službenog…što na privatnom telefonu čujem komentare mojih sugovornika

- ma šuti tamo, oblačiš se kao Jadranka Kosor (!? – kako znaš…pa pričamo na telefon)
- kao svi HDZ-ovci, uhljebila si se u državnoj službi (niti sam u državnoj službi…a niti u stranci :- )))))
- potječete iz Bosne!
- Jezičina ti je za 5
(hahahahahahaha)
- Vi aktivno radite na spajanju domovinske i iseljene hrvatske. Imate li ljubavnika iz BIH?
- Bavite li se likvidacijom?
- ajde lovi tamo rake govnjare, riješim ja i bez Vas
...(ha?...tip se predstavio kao diplomirani pravnik :-)))


- ej, dolazim ti u Zagreb i ako budeš dobar dobit ćeš po čokolade s rižom
- a ako ne budem dobar, dobijem cijelu?



kukam kako sam cijelo popodne bila u frizera i nisam stigla na sastanak…kad dobijem upit
- jesi li frizirana?
- Molim?
- Pa, pitam te lipo da li si frizirana?
- Nisam ja auto!


ni na blogu nemamo mira…neću je imenovat…samo ću protrljat svoje koralje oko vrata i promislit: grrrrrrrrrr…ona će meni gibanicu na post stavljat jer nisam spomenila ovisnost o gibanici???

Na tu provokaciju odgovaram slikovito :-))


Image Hosted by ImageShack.us .Image Hosted by ImageShack.us

moving cake alla nabrzaka :-))

...i evo Vam sad moje provokacije....


pušiiiiii....vrelo je....

Image Hosted by ImageShack.us

...."Luške goluzaččeeeeeeeee
pune konfužjuniii
a kad dođu doma
nemju lancuniiii...."



NIVES CELZIJUS - BIJESNA

"...mogla bi sve polupati....

bijesna uf što sam bijesna :-))))...

duša ti tijesna ....

uoOo"


- 12:00 - Gukni ako si faca (27) - #

<< Arhiva >>