ponedjeljak, 08.12.2008.

....psssst....ej....

- ...pstttt.....ejjjjj....pssssssstttt... .ljubeeeeeeee.... .ljubičiceeee.. ..ljubaviii... ..Ivančicee....
- eeeeejjj Ely...a šta bi ti
- jednu... jednu ...jedinu ...
- s puno puno ljubavi?
- a e


....s osmjehom je došla.....a ja sam je nježno pomirisala......uzela cigarete i zapalila

- jel dobra?
- mmmmmmmmmmmm
- dovoljno ljubavi?
- nikad dosta!



....i stala sam meditirat i slušat pjesmu na radiu


.
Daleka obala: što je više gledam.... Alex Britti - 7000 Caffč

....nakon što je na blogerskoj kavici ustanovljeno da je 60 % prisutnih bilo na prosvjedu (ja se nisam izjasnila i ne ulazim u navedeni postotak) ...te da je sigurno bilo do 2.000 ljudi...al ne i više...zaključeno je slijedeće:
1. netko je molio Boga za onakvu južinu da opstruira proteste
2. lijeni Splićani su dogovorili južinu da bi policija pokisla i promrzla...te da bi mogla na bolovanje za Božićne i Novogodišnje praznike
(o navedenom čitajte između redaka u begizmima)
3. najbolji transparant je bio: "'ebete li vi išta osim nas?"

...ostalo je nerješeno pitanje postojanja 0 (nule)... ovdje će se sigurno Alkion oduševit i pokušat ponudit odgovor na pitanje: "Kad postaje nešto od ništa?...odnosno: Kad 0 nečega postaje 1 nečeg?" ...(ja bi rekla: 0 ničeg postaje 1 nečeg!)

...Wish će poludit jer sam bila na blogerskoj kavici...i to sama blogerica između 9 blogera :-)))...al' već će ga rašeljka nekako smirit....:-))

a mene nema....došao mi juneći frikando za pašticadu!!!!



Alex Britti....bolji ton, izvedba i slika izvođača

...ufff...što mi se sviđa ovaj Alex....da mu skuham pašta šutu???....neeee ....bolje njoke :-))

- 11:50 - Gukni ako si faca (45) - #

<< Arhiva >>