četvrtak, 04.12.2008.

...Ely optužena da je jet seterica....

...dakle....vidjeli ste kako jet set provodi kišnu večer daleko od kuće!... sad će bit raznih komentara...al činjenica je da mi je bilo lijepo i da sam uživala...

Ipak, komentari nekih nakon mog oduševljenog povratka su točno pokazali tko je i kakav snob.... a ja sam samo polu-snob jer mi je samo po familje na zidu...a ostala polovica je pripala drugim nasljednicima..


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

P.S. dragi brate ne računaj ni na jednu žensku sliku sa zida....mala je malko prešla u feminiskinje :-))

...o čemu sam ono htjela???....lani u ovo doba spavala sam....i bilo mi je kako mi je bilo...


Image Hosted by ImageShack.us
.Image Hosted by ImageShack.us

ovo je slika mog kreveta gdje sam spavala ove godine...soba je bila premala i nisam uspjela slikat cijeli krevet...na onom krevetu (čija je slika bila u starom postu) je spavao tip koji se bavi europom i bla bla poslovima :-))

.. ove godine u isto doba...svileni crni negliže...zamjenila je vreća za spavanje....i iako su mi noge ispadale 10-15 cm iz prekratkog kreveta...bilo mi je super...

Glasnogovornica se šokirala kad je vidila slike gdje sam bila i rekla je:
- istog trena bi se vratila doma! Ne bi ovdje ostala ni 5 sekundi!!..a nakon toga bi tražila odštetu! gospođa je naime odrasla na Brdima...a u toj poznatoj četvrti...uvijek se spavalo na Berloniju... (za neupućene...naše su mame govorile: "Udaj se za koga hoćeš samo da nije s Brda")

Ranka je umirala od smija i reka: "pa takve su sve naše konobe! Bitno je da je tebi bilo lijepo!"

Kolegica šefica (inače prva susjeda od Ranke je samo govorila: "Ajme majko moja, ajme majko moja" - valjda su joj se pojavile nesretne slike iz djetinjstva

a moja nevista je bila začuđena mojim oduševljenjem i konstatirala da je sve di sam bila normalno...i da se ona čudi onima svojima iz familje, koji umjesto da odu ubrat samoniklu blitvu 15 km od Splita....idu na pilates i kupuju blitvu punu sanitre na pazaru.

Tip koji montira kade od 400.000 kn (nema greške u brojci) rekao je da je ovo kupatilo "loše" jer da u Kaštelima postoji jedno još bolje od ovog jer je i na podu prirodan kamen...i da je to pravi užitak

Ljudi moji....snobovi smo samo takvi!....U onoj banji ništa nije nedostajalo...osim što je bila malko izvan kuće...tip koji nam je pekao peku...imao je preko leđa prebačenu jaketu od Mure....jedan (čije ime ne smijem spominjat)...odmah nam je napravio naslone od daske za pranje robe...i od demežana...tako da smo ugodno sjedili...


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

...kameni pod je kameni pod....a kraljica peći je kraljica peći...

Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

Pun mi je kufer zavidnih i ljubomornih..koji non stop napadaju jer su bjesni na 5 min tuđe sreće, zabave, smijeha..oni cijeli život pate za onim što nemaju...sanjaju nekakve ideale...a zaboravljaju ono najbitnije.....bitno je samo da znamo cijenit i uživat u onome što imamo...težit boljem...to da...al se ne sramit sebe i svojih!

- alooo, da li si živa? Ja se još ne mogu načudit di smo bili! :-))
- ja se još uvijek grohotom smijem kad se sjetim gdje sam bila :-))


....a kad sam došla doma....obučena u svoj kapato....čekala sam da dođe vrijeme za spavanje :-))


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- daj Tarja....miruj!...još nije vrijeme za ić spavat! samo da malko oči odmorim...pa ćemo se igrat!
- nećeš ti meni više na svjež zrak
- misli u sebi Tarja


i malko muzike za mene :-))
...
Memory Theme From Cats ....Piu Che Puoi- Eros Ramazzotti & Cher

- 11:31 - Gukni ako si faca (20) - #

<< Arhiva >>