nedjelja, 30.11.2008.

....konobing! :-)))...

…u konobi….gazda…mlađi muškarac…vjerojatno šokiran pojavom muškarca u odijelu koji je došao 2 sata prije…..spasio se kad je vidio nas dvi žene kako ulazimo u konobu!
Jedna je ušla s namjerom da mu kaže da nam nasjecka malo sira....jer nije ručala....a druga s Milka čokoladom u rukama (i usta punih čokolade) ....naletila na čokoladu usput :-))

Odmah nam je održao predavanje:
- ovdje Vam je pribor, slane srdele, kruh, muzička linija…imate 400 CD-ova….sve vrste muzike uključujući i klaske….na stolu su Vam očišćeni krumpiri i peke…vatra gori….sad ću Vam donijet slaninu….a sir Vam je u kamenici….nemojte ga vadit rukom…već sir probodite nožem i izvucite ga van….


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

...pola sira smo već pojeli....a mačke su izrazito "sitne" :-))

- evo Vam i moje domaće maslinovo ulje….kvasina Vam je u onoj tamo demežani…u ovoj je prošek….na policama Vam je vino koje možete popit…imate travaricu…ono lijevo…a desno Vam je rakija od smokava…nažalost imam samo još malo orahovice….ne ostavljajte hranu na stolovima jer će doć mačke…meso Vam je u frižideru….a možete ostavit malko teletine i za na gradela…i evo Vam ukiseljena kapulica , ali se za nju unaprijed ispričavam, jer je od ove godine pa možda još nije dovoljno ukiseljena…

…zgrabim ja kapulicu i odma je počnem čistit…bila je savršena….i stavim slane srdele na tanjur….a muški dio publike je postavljao tzv «instalacije» od dubrovačkih mandarina
- odakle Vam izraz "težaking"?
- i konobing i težaking sam ja izmislio, al' su mi već ukrali tu ideju


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us .Image Hosted by ImageShack.us

postavljanje "instalacija" za uljepšavanje prostora...Ely radi (?)...i stol...jedina ravna površina

- tu Vam je gitara i harmonika…i samo mi recite znate li sami ispeć peku ili Vam je moram ja stavit peć?....u ovaj rusak stavite novac na odlasku….ujutro ćete nać u frižideru nešto za doručak….a ako uzmete sa sobom koju bocu, budite pristojni, pa ostavite 20-ak kuna u rusak…..imate još pitanja?
- Šta spada u Težak meal?
- To je uobičajeni težački ručak!
- Slanina i kapula?
- I tvrdo kuhano jaje!
….
- alooo mala vještice …Težak meal ti je kruh, slanina kapula i tvrdo kuhano jaje
- brateeeeeee…pogodili smo, samo se tvrdo kuhanog jaja nismo sjetili
– čujem ja malu kako odmah važnu vijest prenosi bratu
….5 min poslije zvoni mob…..mama
- Alo Ely…hoćeš da pošaljem tatu po tebe?
- Hahahaha….ma daj…ovdje je super
- Ok! Kako hoćeš!


Image Hosted by ImageShack.us. Image Hosted by ImageShack.us. Image Hosted by ImageShack.us

….uglavnom…..da ne dužim….svi su se morali uhvatit posla…(slike ne objavljujem da me ne bi tužili)…tijekom večeri…pojavio se još jedan u veštitu sa 3 ruže u ruci : -))…i to iz snježne mećave…..a ujutro je sve bilo totalno drugačije…..

Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

serviran sir....preostale boce vina na polici...(kutiju Babića je netko donio sa sobom ...al nije potrošena :-))

...5 auta....dvoje u odijelima i s kravatom :-))).....u svakom je autu vjerojatno bio laptop....GPS nije ničemu služio...mobiteli su malo radili malo nisu imali signala.... Split je izgubio od Bosne (jedina vijest koju smo dobili iz vanjskog svijeta)...kruh koji je visio s plafona...da ga ne pojedu miševi.. i ja, koja sam zaboravila skinit svoje dijamantne naušnice...i moje glupo pitanje:

- gdje je prostor za pušaće?

...konačno se netko sjetio da ima nas koji živimo u gradu i nemamo svoje selo....da ti organizira život tako da se osijećaš kao da si na svojoj djedovini...skoro sve je bilo domaće....za sve si se morao sam pobrinit... i u ruksaku smo ostavili novce....jer čovjek nije došao niti naplatit....i još sve to objavi na internetu da ti bude lako dostupno za pronać
(jedino što je bilo kupljeno je: kava, šećer, sol i cedevita, te smo ujutro našli litru mlijeka i kutiju juicea za doručak, i malko Buco sira i paštete)

Svaka čast!....vrijedilo je više od tih 150,00 kn koliko mu je trebalo ostavit...

obavezno si ovako nešto priuštite...al za društvo od više osoba i od proljeća - do jeseni....nikako po ovako lošem vremenu ...

- pa šta ste radili cili dan samo u konobi, kako vam nije bilo dosadno? - pitala je moja mama
- hehehe...da što smo radili:-))


.


- 21:13 - Gukni ako si faca (33) - #

<< Arhiva >>