utorak, 25.11.2008.

....Dragi Lastane, znaš li sa kablovima?....

Laptopi su tako praktični….elegantni i lijepi….zauzimaju malo prostora…i možeš ga prošetat gdje i kad hoćeš….

…i kupim ja laptop…negdje prije 2000-te godine….ima sve i infra red…i mogućnost bežične konkcije na Internet….stereo….CD player…što poželiš….ali….bežićna konekcija tad nije postojala kod nas…nema veze – stavim ja kabel….infra red je imao mobitel pa sam bez problema prebacivala telefonske brojeve….a muzika!...e tu je nastao problem…slušala sam je tako glasno da su mi djeca…onako neprimjetno …poklonila slušalice…

…i kabel za struju….kabel od interneta….kabel od miša….kabel od fotoaparata….2 kabela od slušalica….zapitam se ja…čemu laptop….sad je red na stolu…al puno kabela….i posloži meni sve sin….da se ne vidi…da ne smeta.. organzira on meni stol…


Image Hosted by ImageShack.us
...malko sam i ja pomogla u dekoraciji :-))

…i svako malo bi se dolazio derat na mene:
- ma kako si samo zapetljala ove kablove od slušalice!
- Ma opet si slušalice zapetljala
- Daj sine…ponavljaš se
…. – odgovarala sam čekajući da on sve to raspetlja…

…i onda su me izbacili s radnog stola….al je stigao drugi laptop….i blaženi blue tooth…nema više onog štakora što se uštekaje za bežićni net i od kojeg pucaju nokti…. samo 2 do 3 stvarčice za uštekat …ostalo sve bežićno …i stavim ja laptop za kuhinjski stol….upalim ga u sekundu…al treba i mobitel stavtit punit…baterija od aparata je prazna…mala dopunska tipkovnica za brojke....i nisam se ni okrenila….zapetljana sam u kablove sa svih strana….


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a nabavila sam svima u kući iste mobitele....tako da sad za 4 mobitela postoji samo 1 punjač....

Lastane šta da radim???...imate li kakvo rješenje za mene????... samo da mi sin ne vidi i ne čuje :-))



Carlos Santana

- 21:13 - Gukni ako si faca (28) - #

<< Arhiva >>