ponedjeljak, 17.11.2008.


"...život je danas uistinu sve zamršeniji mehanizam, ali da sve teče kako valja i da sve bude jednostavno i pravodobno...i na svom mjestu, brinu se oni koje svaki dan susrećemo, ali ih primjećujemo tek kad nam zatreba...." Jakša Fiamengo





Pitanje je: gdje sam ja na ovom filmu?

Zanimljivo je da se često na početku pokazuje izrada sirnica....i izrada jufke....pa nek nekima teču sline....

Zahvaljujem svima na imendanskim čestkama....a ako mogu za sve...onda mogu i za sebe objavit 2 pjesmice

..


Sa usana, na tvoje uvojke
iz poljupca, u tvoju postelju
iz postelje, u beskraj jednog drugog neba.

Kad odemo, iz svojiih nemira
kad tonemo, u beskraj svemira
poljubi me, i to je sve što dvoje treba.

Eliza, Eliza, samo ponavljam ime
Eliza, Eliza, moje nebo iz bliza
Eliza, Eliza za sve sunčane zime
Eliza, Eliza zadnji dragulj iz niza.

Odvedi me,do zadnje postaje
poljubi me, za sve što ostaje
i ne pitaj, kuda nas vodi cesta ova.

Oliver Dragojević


..

...opasne su te Ely...Elise, Elize....itd itd ....a evo i dosadašnjeg "ulova" :-))

Image Hosted by ImageShack.us

"Elizabet, zašto si takva,
plesala si s drugim cijelu noć,
a ja - plakao sam tiho sam u uglu,
i svi su vidjeli to
i sad znaju zašto nesretan sam ja."

Time, Dado Topić


Dopuna:

Danas mi je imendan...i hvala Vam, razveselili ste me sa čestitkama, jer se ja toga ne bi ni sjetila!
Zašto? Pa zato jer popovi non stop mijenjaju datume svetaca. Tako su i pomakli ovaj moj imendan.
Po "starom" kalendaru...pa što god to značilo....sv. Elizabeta se slavila 19.11., a po "novom" je 17.11.
Kako sam cijeli život slavila 19.11. svoj imendan...jer me nikad nije bilo briga što crkva misli i govori...tako to radim i danas.
Postoji još jedan razlog...a to je, moj pokojni stric ....barba Ivo, bio je ranjen u partizanima 19.11. i kao ranjenik je dobio na poklon naranču. Nije je smio pojest jer je imao metak u stomaku...i gledao je u tu naranču i mislio kako njegova mama sad slavi imendan, a on tu leži gladan...i gleda u naranču koju ne smije pojest.
I da nam barba Ivo ne bi više ostajao gladan...uvijek se 19-og slavila sv. Elizabeta.
A kako je lijepo slavit....i ja ću je slavit...do 20-og...kad planiram završnu svečanost :-))
P.S. ulaz zabranjen! ...ako me i pronađete gdje sam :-))
P.S.2. mala pomoć u traženju: bit ću po optičarima i po prodavaonicama sportske opreme.....



- 11:47 - Gukni ako si faca (19) - #

<< Arhiva >>