nedjelja, 16.11.2008.

...Pazi! opasan škamp!!!...

...zvoni telefon...a na njega jedino mama zove pa je normalno da se javljamo sa:

- molim mama!
- imam jedan problem, dođi na večeru!

...zašto meni uvijek samo probleme utrape???...promislim....a ona dalje priča...
- tata ti je kupio škampe, jako su veliki i ja ih ne znam spremit
- kad da dođem?
- pa kad ti dođeš i spremiš ih onda će bit i večera!


....došla sam u 18,10 sati...a stol za večeru već je bio spreman...a gril tava na špaheru...


Image Hosted by ImageShack.us

Škampi na grill tavi??? nikad to nisam radila, jer je to čisto svetogrđe...al' kome je do svađe....
...škampi su bili brzo gotovi....ogromni su...a nema klješta i lomim ja svaki komadić rukama i nogama....kad odjednom mi počne zvonit mobitel u torbi...i ja se prenem i porežem na kliješta od škampa....


Image Hosted by ImageShack.us

..obvezan pribor za škampe: mekana salveta i flaster...

- molim te nazovi me kasnije ili ću ja tebe nazvat
- što se dogodilo?
- pita sugovornik zabrinuto
- ma upravo sam se porezala na škampa
- hahahahha...a ja sam mislio da je nešto
- ma nemam pojma zašto sam se uopće javila na mobitel... krvarim... škampe ispred mene...masne ruke...
- ne mogu vjerovat! Jednostavno ne mogu vjerovat da je ozbiljna žena kao ti cijela masna od hrane. Ma dobro ženo...
- daj čujemo se kasnije
...- evo ti flaster
- viče mama da ju se čuje...
...i tada je sugovornik shvatio da nema više direktnog prijenosa....a ja sam spustila krvav mobitel....


Image Hosted by ImageShack.us

...evo ti slikaj tanjur s ostacima - kaže mama
ja u čudu....ne pita tko zove...već zna da se sve slikaje....al neću sliku objavit....ispala bi stvarno....prasica!

....istu večer u Luxora....za stolom sami brat i ja..


Image Hosted by ImageShack.us

...a on svira....


Maria Tecce - My Favorite Things

- ovo je baš pjesma za tebe....savršena melodija...a riječi...di ih je samo našla :-))...sve je smučkala i šnicele i štrudele! - nastavlja on

...bogat muž i mlad ljubavnik???...khm...morat ću još samo poradit na tome :-)))...

...a do tada uživam u svom piću....poslije teško zaslužene večere....a doći ću i do čokoladne kreme večeras ...:-))


Image Hosted by ImageShack.us

- 10:10 - Gukni ako si faca (21) - #

<< Arhiva >>