utorak, 11.11.2008.

...tu-du-du nema nam pomoći....a svi živčani i nervozni :-))

Ja ne volim baš planirat što ću kupit u mesara…znam otprilike…a to otprilike se svodi na: lešo, pečeno, friganje za nabrzaka. Jednostavno dođem u mesnicu i pogledam koji je komad mesa tu najljepši…i onda se tome prilagodim. Tu pojavu zovemo: Onaj komad čeka mene!
To zna mesar (gazda)…zna mesareva žena…i znaju da nikad ne pitam cijenu i ne grintam za iznos koji trebam platit.

Došla sam u mesnicu…i kako je bilo ljudi….naslonila sam se na stup, stala sam čekat svoj red i gledala okolo. U mesnici su mesareva žena (koja naplaćuje) i radnik (mesar), koji poslužuje kupce…

- dobar dan profesorice!
- Dobar dan! Vidim da ima još lijenih ovdje?
- Kako? Pa vidite da radimo!
- Pa prošlo je 11 sati, a još imate teleće jetrice!
- A na to mislite? Ma ne….jetrica čeka samo Vas.
- A onda bi mogla uzest 5-6 fetica za onu moju malu bebu
- Onda ću maknit da niko ne uzme ispred Vas!

…i dalje čekam…
- ma pogledaj svinjskih nogica! Moglo bi se počet to kupovat za Božić?
- Normalno da bi mogli…neće im ništa bit! A pogledajte kako su lijepe!
- Ajde izaberite par….samo da nemaju podljeva krvi

…od 20-ak nogica….bira ona…biram ja….i izaberemo samo 2….teško je meni udovoljit kad svinje ne peru noge…
Zamata ih ona u papir….a ja i dalje stojim naslonjena na stup…
- joj što bi jela tripice….al mi se gade za kupit! Nisam ih jela kako treba od kad mi ih je baka čistila….a ona je umrla ima godina i godina..
- pa hoćete janjeće tripice?
- Ma dajte….ko će ih dat čiste?
- Evo ja!
– kaže ona…uzme kesu ispod šanka….izvadi komad iskidane tripice i stavi je u usta – ne možete reći da nije dovoljno čista - govori i žvače
- Daj da vidim….- gledam stvarno čiste ko suza…. – mogu dobit sve to???
…ona ih zamota….a ja i dalje stojim prislonjena na stup i čekam red…
- čovječe…ovo je ovdje zamotan mali filet ili …
- je filet je
- a i on mene čeka?
- Očito
- Ma vidim mu boju ispod papira..bilo bi dobro…
- A slušajte ako nemate para kod sebe, lako ćemo za pare
- A koliko bi bilo u njemu?
- Ajmo vidit
….- stavlja ga na vagu – 380 kuna
…klimnem potvrdno glavom….a ona ga miče sa strane.. a ja i dalje stojim naslonjena na stup i čekam svoj red…

Tip do….onaj što peče kobasice….gleda put nas….šuti i sluša…
- gospođa će? – pita me mesar konačno
- 4-5 feta jetrice
- kako to kidaš jetricu??? Ti nisi normalan! Slušaj me ovamo i radi ono što nikad nisi! Kidaj iz sredine i radi ono što nikad nisi radio!.Pogledaj…di ćeš ženi dat ovu fetu???
'
…mesar je gleda u čudu kako mu baca fetu žigerice na kojoj je bila žila….dok ja i dalje stojim naslonjena na stup..
- što će još gospođa? – pita mesar
- ajde sad mi dajte i nešto da me ne strefi srce od računa!

…čovjek me gleda …kakav račun pa uzela sam 30-40 dkg žigerice
- dam Vam Plivadon!
- Plivadon?????
- 452 kn
– kaže gazdarica
- za ovu lovu može samo nekog od 35 godina!

….sad je mesar u čudu….al ništa ne komentira….plaćam…jedva uzimam sve kese u ruke i stojim ispred tipa koji peče kobasice….on mi pokretom ruke da znak da odložim kese na postolje…
- sad su dvije bakice bile ljute što nemam onu svoju traveršu, a da su došle kupit kobasice samo zbog traverše – priča on ….i ne znam dal da mu kažem da se znamo…ili da šutim….da su nam djeca bila zajedno u Beču….ma bolje da šutim…
- koliko godina ste ono pitali?
- Pa nekog od 35! To je i pošteno za onoliki račun
- Onda sam ja odavno već prešao tu dob..
- Znači vama ne plaćam
?



TBF Smak svita
..tip koji prodaje kobasice...je u spotu...ovaj s traveršom...što bi okupio ekipu nek se časte i uživaju do besvjesti zadnji dan....a on se je već spremio "kao što vidite"

....a meni se danas u uredu vrti pisma "Ništa mi neće ovaj dan pokvarit"....već jedno 30-ak puta....moram priznat da su mi kolegice jako nervozne....deru se na stranke...na telefon....ne znam što im je??? (blink blink)


Image Hosted by ImageShack.us

A ja gledam kuharicu....odnosno udžbenik za učenike srednje škole...."iskorišćivanje"...ajme što me ta riječ bode u srce...dušu...uho...svugdi....

al' je meni dalo temu za idući post: Večera kod pok. Game! :-))





- 11:06 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Arhiva >>