srijeda, 05.11.2008.

….Živili vikači!!!!!....

Kakvo smo mi ovo društvo postali??? Stalno se javno netko optužuje….a onda se taj mora opravdavat…sude mu…kritiziraju…..i onda poslije nekog vremena sve «popapa maca»

I to nam je postalo normalno! Normalno je da ujutro otvorimo novine, pogledamo što u njima piše i to postaje naša istina!

Nema tome dugo, ljudi koji nisu mogli riješit svoj životni problem, obratili bi se novinama…i kad bi naišli na odobravanje s druge strane…objavio bi se nekakav članak o nekakvoj nepravdi….i sve bi bilo zaboravljeno!
E tada su naši političari počeli glasno na javnim mjestima govorit o tim problemima i problemi bi se riješili!...sve je bilo pod parolom: «Ne talasaj!»…ali su na taj način i mali ljudi počeli rješavat svoje probleme…i sve bi ovo dobilo nekakvu pozitivnu notu….da nije postala praksa!

- Novinari pišu da zarade honorar…što god im netko servira…ne provjeravajući činjenice, a često niti ne provjere drugu stranu priče.
- svi….a ne samo političari …to uzmu kao gotovu činjenicu i digne se cijela zemlja na noge: vode se rasprave po kafićima, po raznim skupovima, Saboru…digne se na noge potrebna administracija…TV kamere sve prate…i cijela zemlja nestrpljivo očekuje što će se dalje dogodit….
Sad bi ja ovdje navela i konkretne primjere…ali iskreno ne želim si previše komplicirat život….zato samo ovdje navodim Gotovčeve!
Moje pitanje: «a tko su ti?»…izazvalo je zgražanje moje okoline…iako mi nitko nije uspio reć ni riječ više od toga da je «on poduzetnik»….
Ma svi su u ovoj zemlji poduzetnici!...Kako to nikome nije jasno!...i penzioneri…i prodavačice…i ona žena što čisti ulice …svi su jako poduzetni kad uspiju preživit od prvog do prvog u mjesecu…

Skrenila sam s teme…al shvatili ste bit problema…
E pa neki dan je u novinama izašao članak o tome da je neko napisao Nacrt Prijedloga Zakona koji će uputit u Sabor na raspravu….a sve po našoj zlatnoj paroli: «Ništa u ovoj zemlji nije dobro ako to nisam ja sam napravio»…

- tko god je to napravio, to je odličan promidžbeni trik (i pri tome besplatan) da stvori prema sebi pozitivno mijenje…da privuče «partnere» koji ga do tada uopće (vjerojatno) nisu slušali…eventualno privuče zastupnike na svoju stranu i da pokrene Saborsku raspravu…
..i ako uspije u svemu tome…zaboravit će se na Hitrorez i ostale velike stvari u koje smo se kleli….
…ipak….taj Nacrt prijedloga Zakona ….podcrtavam riječ NACRT…je među zainteresiranim neradnicima već stupio na snagu! Kako??? Pa pročitali su u novinama…i odmah počeli zvat okolo:
- slušaj, znači da ne moram to i to napravit, jer stupa na snagu novi zakon!
- Kakav novi zakon?
- Pa piše u novinama!
- Ne znam, znam za Nacrt ali ne znam za novine, nemam vremena čitat novine
(suzdržala sam se od toga da dodam «od vaših glupih pitanja»)
- Ja hvala Bogu još uvijek imam vremena za pročitat novine (na poslu…to se podrazumijeva)
- Pa znaš li ti koliko traje Saborska rasprava za donošenje nekog Zakona???
- Ti si stvarno nervozna!


…eto….

Što bi radili??? Što bi se umarala na poslu?? Dovoljno je da optužimo nekog za nešto…pa neka on misli kako će se branit….dovoljno je da prijetimo s novinarima da dobijemo ono što želimo…dovoljno je da smislimo nekakav Nacrt nečeg…to ne mora biti niti stavljeno na papir…i onda to objavimo u novinama…..i onda će tisuću puta ponovljena laž u trenu postat istina




I zato složno viknimo na sav glas:
Živjeli vikači! Oni ništa ne rade nego samo viču i optužuju!
Postanimo i mi vikači...i uživajmo u kavicama!!!!




- 20:42 - Gukni ako si faca (23) - #

<< Arhiva >>