utorak, 04.11.2008.

...navlakuša....

Jednom sam jednog blogera zvala na njoke (za 25 min) i on je jedva pobjegao iz grada.... ljudi moji...dizala se takva prašina za njim da je to bilo nevjerojatno...
zapravo...istina je živa da sam u šoku stajala na jednoj strani ceste dok je on okrenute glave ka drugoj strani ceste ...brzinom od 60 km na sat (po najstrožem centru)...odjurio...dok sam se ja bacala po pločniku i vrištala i čupala kose....
ma scena je snimljena i objavljena na naslovnici novina....a imam i uokrvireno priznanje dobiveno za tu priliku


...i nema tome ni 2 dana Wish mi...ostavi komentar....

"Majko božja ...Ely ...jednog dana ćeš mi, onako prijateljski, spremit sve ove delicije i to za kaznu !!! :):):)" (Wish-master 02.11.2008. 22:45)

....da li sve ovo znači da je je kazna pojest ono što ja skuham???...

...i zato ....malko...čisto onako zlobno....objavljujem slijedeće:

...sve ovo je samo za mene :-))).....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...

Pričaju dvije susjede plavuše i jedna kaže:
- Suseda, kupi'ću ti zavjese za rođendan.
- Što????????
- Da se ne vidi kad se krešeš sa švalerom.
- A ja ću tebi kupiti naočale !!!
- Što???????
- Da vidiš da je to tvoj muž.


- 21:01 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>