ponedjeljak, 03.11.2008.

Odijelo čini čovjeka – narodna Eskimska

Neki ljudi drže do svog odijevanja….a drugi ne!
Neka zanimanja drže do svoje odjeće…a neki se žele nabrzaka obogatit i za takve detalje im nije stalo. (osim ako se ne radi o prestižu)

Koliko Vas se ugodnije osjeća u običnom kafiću ako je konobar uredno obučen??? U boljem lokalu nećete naić na konobaricu u rebatinkama….iako je glupa ona konobarska uniforma po JUSu… ipak određeni lokali imaju prikladno obučeno osoblje

Već znate da svugdje guram svoj nos…pa sam se tako našla i na ispitu za konobare …i bilo mi je ugodno i zabavno….dok nije došla gazdarica i rekla:
- Ely, možeš li sekundu izać van?
- Može! Što treba?
- Ovaj momak nije prikladno obučen, pa moli da ga prime na ispit!
- Pa što ja imam s tim??? Neka pita komisiju


…i uđe momak pitat komisiju…(ona je znala da nju neće slušat....pa je iskoristila moje prisustvo, jer joj je bilo žao momka)

- znate živim u Sinju, a sad sam s ispita u Zadru i nisam stigao do Sinja da se presvučem

…komisija ga gleda…momak u nekakvim sportskim gačama i majici…imaju i oni djecu njegove dobi koja studiraju i ne znaju dal da prihvate to objašnjenje ili ne…jer pravila su pravila, a oni od njih ne odstupaju….i nasta tišina…

- a što studiraš? – upitam ja da prekinem tišinu
- management! . ponosno odgovara momak
- ajde dođi zadnji, ali samo ako sve znaš jer je ovo jedino bonus pitanje danas za tebe – kaže mu jedan iz komisije
- ma nije obučen ni kao manager ni kao konobar! Nikad od njega ni jedno, a ni drugo!
- Hahaha i poslije će kukat da nema posla
– odgovara meni tip iz komisije
- Da, poslije će pisat oglas: Javljam se na radno mjesto managera, već sam 5 godina na Zavodu za zapošljavanje!

…i stvarno…ovi su ugostitelji držali do sebe i do svoje struke… a momak koji studira, fakultet za kojeg je jako važan izgleda…po meni je pao..na oba fronta...

P.S. zanimljivo je da nitko nije promislio da je bilo oko 9..a najkasnije 10 sati...i da momak nikako nije mogao stić polagat ispit u Zadru i zatim doć do Splita...jedino ako ispiti nisu u 6,30?



Image Hosted by ImageShack.us

i dođem ja kući….Levi's original …iz Beča….tražili ih u Varteksa…al nemaju ovakve (529, veličina 29/34...traže se! cijele ili iskrpane...i po mogućnosti crne)

Image Hosted by ImageShack.us

- kakva ovo ideš u školu? Pitam ja kćer?
- Pa mi smo umjetnici! Moramo bit totalno drugačiji od drugih!


Image Hosted by ImageShack.us

...molim Vas da obratite pozornost da su krpane florescentnim koncem da bi zakrpa svijetlila u mraku :-))))

....


Bolje i to nego....kako se to kaže na japanskom: Nacugivara u trenerci :-))

Obavijest za sve...a naročito za Big Blue:

Pronašao se onaj koji ostavlja Merci čokolade po stolovima.... kaže da nije tio namjerno da je zapakira da se vidi da je to mali znak pažnje...
Tip je iz južnijih krajeva Lijepe naše...visok, crnoput....i ima točno 35 godina :-)))
(bračno stanje...nisam pitala :-(((..)


- 12:46 - Gukni ako si faca (25) - #

<< Arhiva >>