subota, 01.11.2008.

...priznanje....


Ja sam Ely Nabrzaka
i moje kuhanje je samo varka



eto :-)))

...a Vas sigurno zanima gdje je Vaša najdraža vještica provela noć vještica?

Pa...glede činjenice da su se svi maskirali u nekakve kvazi vještice.... a i upozorenja kojeg sam dobila SMS-om (hvala Trill): "lijepo se provedi noćas i pazi gdje parkiraš metlu. Osiguraj je lancem, Nimbusi su traženi, pogotovo noćas!"

ja sam poslušala Trill...parkirala metlu


Image Hosted by ImageShack.us

stavila svoj šeširić na stup....

Image Hosted by ImageShack.us

i maskirala se u damu....

te u udobnom, debelom i frotirnom kapatou, provela mirnu večer u svojoj kućici


Image Hosted by ImageShack.us
Cvjećarna "Jaglac", Marija Piplica, mob 098 908 4362

..
Nightwish


...hihihihihihihihi...... Image Hosted by ImageShack.us



- 14:13 - Gukni ako si faca (33) - #

<< Arhiva >>