nedjelja, 18.05.2008.

….obris mog lica na ugašenom monitoru mi je privukao pažnju….crno bijela slika bez nijansi…. Digla sam se i pogledala u ogledalo nakon dugo vremena…. Nisam blijeda….nego jednostavno sam bijela! …nema čak ni onog crvenila od očala i puknutih kapilara po licu….kako?... pa non stop trčim amo tamo…
Trčim toliko brzo kroz grad…preko grada…oko grada da me ni sunčeva svjetlost ne može sustić?

A meni vrijeme tako sporo ide….Kaže se da najsporije ide vrijeme kad non stop gledaš na sat! E pa još sam u prošlu subotu odlučila da ne gledam na sat…. I kad sam u nedjelju u 9,30 sati izašla van na ulicu i naslonila se na ogradu od Bačvica da zapalim cigaretu…od tada više ne gledam na sat….tek povremeno….Kvadrica pazi da to ne radim…podsjeti me s vremena na vrijeme…a ja jurim kroz ovaj grad…čak idem i na kavice…i u šoping…i na posao…i sa posla….i prolazim kroz neke bezvremenske prostore…gdje nema ni sunca ni svjetlosti…

Upalila sam kompjuter….svoj blog…i gledam…i ne shvaćam što piše….vjerojatno «patetika» kako bi neko rekao….dal' da sve brišem???....ne!

«Tijelo uronjeno u glupost izgubi onoliko svoje težine koliko teži istisnuta glupost» …ovo je valjda iz Kiklopa….nemam pojma

južina je!



- 22:13 - Gukni ako si faca (29) - #

<< Arhiva >>