ponedjeljak, 20.11.2006.

nECEte JOs dUGo...

hello svima!!!!!!!!!ja sam ziva ljudi nakon svega sam se ipak vratila,pregrmila sam ono najteze ponovno izaci pred ljude i napraviti najbolje sto mogu...bas sam ponosna na sebe i zaista vjerujem da ce od sada biti sve bolje!!!

cijeli ovaj veliki dogadaj potaknuo me na razmisljanje o tome kako neka stvari u zivotu zaista nemaju pravila niti granica...jucer sam onako mrtva i iscrpljena sjedila pred tv-om i gledala sportske vijesti i da naravno govorilo se o tenisu i nogometu i koliko ti sportasi zarade i hm...cula sam da najbolji tenisac samo od turnira zaradi 8 mil.dolara a di su jod tu sponzori,reklame bla,bla,bla....ne kazem ja da on to ne zasluzuje ili nesto jer ipak on radi i trudi se i sve ulaze u taj sport ali pogledajte vrhunske gimnasticare ili klizace koji jednako toliko mukotrpno rade cijeli svoj zivot,sve ulazu u svoj sport,ostavljaju skolu i zivot zbog toga i na koncu pobjeduju a ne dobiju ni upola toliko koliko tenisaci ili nogometasi....neki vrhunski sportasi u sportu manje pracenom od navedenih jedva krpaju kraj s krajem,jedva mogu platiti opremu potrebnu za trening a ipak jednako ulazu u svoj sportu i osvajaju jednake titule..neki sportasi nemaju ni pristojne uvjete treninga,pa kako onda ljudi zamisljaju da ce i postici neke vrhunske rezultete ako nema glavnu opremu za trening??? ne znam sve je to tesko i komplicirano,a jos nisam i dosla do djela o zlobi drugih ljudi koji imjesto da poticu sportase iz svoje zemlje i da ih guraju naprijed,vrijedno rade na tome da ih ubiju u pojam i da ih lagano otjeraju od sporta kako bi dali mjesta svome klanu sportasa ciji "dobni sat" polako otkucava (nije da imam nekaj protiv njih jer oni su isto ljudi koji rade i zive za sport)...zato bih ovim putem porucila osobama koje same znaju da se ovo na njih odnosi,sljedece:KOLIKO GOT SE TRUDILI DA IZGLEDATE VESELO I KOLIKO GOT SE SMJESILI JER STE I OVAJ PUT USPJELI NACI NAJMANJU RUPU NA KOJOJ SE MOZE PUNO IZGUBITI,SVEJEDNO VAM SE NA LICIMA VIDI DA STE JADNI I DA DUBOKO U SEBI ZNATE DA DUGO OVAKO NECE ICI...I ZATO UPRAVO ZATO VAM JE MUKA JER I VI SAMI VIDITE DA SE NEKI LJUDI JEDNOSTAVNO NE DAJU SRUSITI....I DA JOS NESTO MISLIM DA STE DUBOKO ISFRUSTRIRANI SVOJIM NEDOSTATCIMA STOGA POKUSAJTE SE VISE KONCENTRIRATI KAKO DA IH POPRAVITE NEGO NA TO GDJE STAVITI MINUS 5....banglud

ajde cilirajte svi i puno vas volim....partyparty
p.s.komadi hvala kaj ste dosli me gledati bilo je mrak kaj ne????kissthumbup

- 12:39 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.