subota, 14.06.2008.

ribnjaci,skola i decki...

evo ljudi malo i mene. ovi zadnji dani skole su bas super.evo u cetvrak kad je zavrsila skola, iva,ana i ja smo isle na utakmicu na trznicu bilo je super.hrvatska malo smo se druzile sa frendovima, malo gledale nogomet i malo pile pivo, mislim ja sam pila pivo jer sam bila jako zedna a nisam nist ponijela sa sobom pa mi je Bruno il Mislav, vise ni neznam tko mi je dao, malo i popila.thumbuppartyi tak svi vec znate da smo pobjedili 2:1 njemce.weee.sretanyes onda smo se iva, ana i ja dogovorile da idemo i u ponedjeljak. onda sam u petak odgovara prirodu i imam 5 za kraj. ee to je bilo ludo kad smo izasle ja i iva iz skole pocele smo vristat, skakat i grlit se od veselja.kissa sta mozes.a, danas je bio zakon dan. bili smo mi 5.d raz. na ribnjacima sa razrednikom.uuu...isli smo se setat do 12 ribnjaka i nazad. to je 12 km. mi smo "crkli" al bilo je ludo.sretanpjevasmijeh cijelo vrijeme smo se zezali, onda su enio i denko uzeli neke sibe i kao oni idu iza nas i onda su ivu,anu i mene po guzici lupali.bang kak to boli. onda smo ja i enio slucajno luki strgali toki-voki aL nije skuzio.hehe. i tak kad smo dosli zabavljali smo se, onda smo se iva, denko,enio i ja isli klackak... onda je enio trosnuo sa klackalice jer je neke gluposti izvodio.smijeh onda kad nismo znali sta radit od dosade enio je predlozio da neko na stolu napravi strip...iz, i onda sam ja islasretanyes. i tak ja stala na stol. uzela reket kao tam neku stangu i onda su enio i denko poceli fuckatdead i razrednik se okrene i vidi mene na stolu.hehe.a kazem vam bilo je ludo.sad idem pozzam:cijeli 5.d razred, Dumbu,Ivu,Anu,Mislava,Brunu,Ingu i sve koje poznajem.kissycerekhrvatskacerekmahwave


18:21 | Komentari (131) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.