nedjelja, 21.12.2008.

praznici...

ovaj post sam napisala po nagovoru Ive, renea, tee, opet ive i tak dalje...
poceli su praznici, juppiii...al bez snjega. hahaha.i tak proslo je 1.polugodiste.
bilo je tu svega jednica, glupiranja, zapisanja cijelog razreda u imenik,
smijanja, plakanja, izgubljeniih mobitela, hahaha,
vikanja, napadaja smijeha, ljutnje, zaljubljivanja i jos puno toga.
Zadnji dan smo imali bozicnu priredbu.
bilo malo dosadno, mi cure plesale, joj...
Bolje da nepricam, iva stalno gubila ravnotezu,
lela se tam preuzivila u glazbu,ma svast je tu bilo.
al smo se kasnije smijali. poslje prirredbe imali mi nastavu,
i mi pod glazbenim plesali, a ja i iva se tam glupirale, ja nju nosila
na ramenina, i vidjela nas nastavnica i ona se smijala, onda
smo tam pomakli nasu klupu da se maknemo od drugih i sljikali se...
bilo je super.
neznam kak ce te vi provest praznike al znam kak cu ja.
jedva cekam skijanje. idem sad, jos malo pa mi dode ivek,
pa cmo kasnije s reneom i puslekom u grad, mozd na klizanje...
novi post ce bit kad se ja vratm sa skijanja tj. u 1 mjesecu, pusa svima.
Pozzam:ivu, ingu, anu, teu, renea, posleka, enia,
denka, slavića i sve koji mi komaju cerek


dodatak:
evo ja odlucila napisat dodatak o zabavi kod ive. i tak dosla ja kod ive u
7(zadnja) i svi se vec tamo sminkali, pa sam se i ja prikljucila.Kasnije smo gledale Bratz i pekli kokice koje su izgorile sva sreca bile su od sira fuujj...
onda je meni iva u sise gurnula kokice,pa sam ja njoj u gace. hihiihi
onda sam ja glumila svecenika, i uzela neki pokrivac za klavir i križ i onda
se tam setkala a ovi se gusili od smijeha. =) onda smo imale party gore u sobi ja i iva napravile disco kuglu i ukljucile CD i plesale. onda smo se
sljikale i plasile cure. u 00:00 smo isli van, ja i iva smo cijelo vrijeeme otvarale usrani djecji sampanjac i kad je zavrsio vatromet otvorile ga.
bravo mii!! =) onda smo obukle pidame i jos malo plesali. iva je
radila curama riblje kosti i dobro je ispalo. onda je bilo vrijeme za
spavanje al niko nije spavo, pa smo pricali i iva i ja smo se stalno
smijale, a ovi nas gledali a alisa stalno bila ljuta na nas... ana se dop
cijelu noc sa lesicem pa su joj cure gledale poruke i ja... uuu...bilo je tu
svaceg. hihih. zaspale smo negdje oko 6 i probudile se u 12. i onda
smo se isli grudat, ja,iva i ivin pas protiv ane, lily i tee. al smo ih smazale.
oko 3 tatek je doso po mene i onda sam dosla doma, zaspala i probudila
se u 10 i onda cijelu noc gledala filmove. idem sam, puno mi komajte
pusaa i sretna nova godina
i tnx ivi kaj me trpila...=)


12:24 | Komentari (116) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.