E*l*e*n*a*

09.02.2006., četvrtak

Vjerujem...ne vjerujem.....pojma nemam!

Neki dan sam bila kod prabake (ona je velika vjernica) pa me počela ispitivat jel idem u crkvu, da moram ići u crkvu, molit se... A ja samo klimam glavom.
Mislim, vjerujem ja u Boga i svaku večer prije spavanja se pomolim, ponekad odem i u crkvu..ali smatram da ne moram ići svake nedjelje u crkvu da bi bila vjernik ili da me Bog čuje. Što vi mislite na tu temu? Zapravo, danas je vrlo malo onih koji stvarno vjeruju u Boga, pogotovo onih koji idu u crkvu... Neki „osjete“ da je Bog uz njih, da On postoji i pomaže im, a neki jednostavno ne vjeruju u ono što ne vide.... I što je tu sad ispravno?
A da baki udovoljim, valjda ću morat koji put i u crkvu otići.... Evo, to mi je sad prva greška. Uče nas da ne idemo u crkvu samo kako bismo bili tamo ili nekome udovoljili, već radi....nemam pojma.. Već sam zbunila samu sebe.. Ali uvijek me zanimaju ovakve stvari, koje imaju više stajališta i o svakom bi se dalo raspravljat pola godine.....
E baš sam neki vjernik, ha?

- 19:01 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Imam 17 godina, živim u jednom manjem gradu u Slavoniji, a ovaj blog je o svemu pomalo.... Uglavnom o mom životu, razmišljanjima, a ima i par "pametnih" priča koje sam prepisala iz jedne knjige.

Možete mi se javiti i na mail: elena123@net.hr

myspace

Stuff for your blog!


myspace

myspace layouts



myspace

Stuff for your blog!



myspace

myspace layouts



Prijateljstvo je poput drveta. Ne mjeri se time koliko je visoko, nego koliko mu je duboko korijenje.

...

Ne postoji apsolutna sreća, već samo naša reakcija na okolnosti.

...

Nije siromah onaj koji nikad nije imao, već koji je imao pa izgubio.

...

Smij se kad bi htjela plakat, osmjehom guši što ti srce skriva, jer teško je živjeti na ovome svijetu koji u tuđim suzama uživa.

myspace

Stuff for your blog!




myspace

Stuff for your blog!

Blogovi koje čitam:

myspace

Stuff for your blog!




When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark,
At the end of the storm is a golden shy
And sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown,
Walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...




myspace

Stuff for your blog!





Bigoo.ws All for your blog



myspace

Stuff for your blog!



myspace

Stuff for your blog!



myspace

Stuff for your blog!

myspace

myspace layouts



myspace

myspace layouts