Elektro kuhinja

subota, 14.07.2007.

Exit, veče drugo

opis slikeDošla kući oko 5. Još jedan rekord!
Jučerašnje veče je bilo veče obilaženja svih bina, tako da imam potpuni pregled situacije.

Prvo Cansei de ser sexy, brazilski teenage bend, nisu loše, mada malo jednolične posle par pesama, al dobro. Treba im dati šansu. Nisam stigla na The Pipettes, čula ih dok sam dolazila, i baš mi žao-svidele su mi se. Eto, kad čovek ni ne zna šta želi da vidi, desi se i da promaši.

Posle njih-Beastie boys, koje sam preskočila, ne volim ih, al atmosfera kao i koncert su po priči bili od-li-čni. Svirali su dva sata, svaka čast na energiji. Ja sam u to vreme obilazila druge bine, na kojima se manje-više nije ništa specijalno dešavalo. Na roots and flowers stage-u, neki kvazi trbušni ples sa čudnom srpskom folk muzikom(?) nije nam se svidelo, zatim na future shock bend, koji nije imao niti jedog čoveka u publici, bi mi ih nekako žao, zatim Peter and the test tube babies, punk na fusion-u, dobro su zvučali, moram da priznam, i na world-u posle sat vremena pauze grupa agro-repera, nedefinisanog zvuka, nešto kao skupili se bugarin, rumun, jamajčanin i srbin, i napravili polu folk polu rep bend iz Austrije. Vrlo čudan spoj, ne znam baš da li je po mom ukusu.
Kako obilaženje tvrđave iziskuje poprilično napora, morali smo da obnovimo naše energetske zalihe na foodlandu, odmah do main stage-a. Moram priznati da svake godine sve više napreduju, postoji širok spektar hrane, za svakog po nešto. Od meksičke i kineske klope, preko srpskog roštilja, vegetarijanskih sendviča, palačinki, pizza i naravno viršli (ns weershla). Ja opet završila na viršlama. Ne znam, nekako mi prija u 2 ujutru valjda. Sa senfom of kors.

Posle dobre klope, treba se malo smiriti na nekom od chill out varijanti, kao što je Cafe del Danube, sa pogledom na NS, sa stolicama, ležaljkama, drvenim klupicama, a sve to na pesku. Malo se odmorismo, pa na još jedan đir oko tvrđave. Usledila je poseta dance areni, ali ne i silazak u nju, kako zbog gužve, tako i zbog zaključka da to ipak možda nije za nas. U jednom ogromnom šancu na hiljade ljudi, a kad se pogleda sa visine, sa zidina, sve to izgled kao jedno ogromno pakleno ljudsko grotlo.

Za kraj, odmor na zidinama sa pogledom na Novi Sad u svitanje...

Kako su se neki presvlačili na Cafe del Danube, protumačite na slici ispod.
Lik se sasvim lepo skinuo, navlačio gaće jedno dobrih pet minuta, bez mnogo uspeha, zatim provukao obe noge kroz jednu nogavicu, pa opet skidao, pa opet oblačio, da bi se na kraju obukao u bokserice i nekakav borat-ovski triko. Potputo suludo je izgledao. Zatim se oteturao,a viđen je na još nekoliko mesta po tvrđavi kako se njiše, ljulja i skače.

goli_lik




- 11:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #