OBAVJEST

ŽELIM OSNOVATI BEND I ZA TO MI TREBAJU BASIST , GITARIST I BUBNJAR. ZAINTERESIRANI NEKA OSTAVE SVOJE KOMENTARE NA BLOGU. BILI BI DOBRO AKO SU IZ OKOLICE DARUVARA ILI PAKRACA.

I WANT YOU IN MY BAND


GLAZBENI PRAVAC
HAEAVY METALL
ROCK
PUNK
.......
(SVE OSIM DATH TRASH BLACK ILI KAJ JA ZNAM KAKVOG OSTALOG METALA)

TALENTI NISU BITNI !!!!!


bitefight
Bitefight

< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Nastavak sage istog onog struje s bloga electric shock(naime izgubio sam svoju lozinku pa sam morao otvorit novi blog)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 19.06.2009.

SMRT

Ljudi tako divna stvorenja. Toliko zlobe ima u tim njihovim mizernim srcima da mi naprosto ne može biti žao posljedice koje im moj posao donosi. Da dargi čitatelju ja surađujem usko sa svim ljudima na ovom planetu, surađivao sam sa tvojim pretcima i surađivat ću sa tobom, ako se pitaš da li sam ja jednna skroz šizofrenična osoba, nažalost morat ću te razočarati ja nisam ni šizofreničan, a na svu sreću ja nisam osoba.
Ne ja nelažem ja stvarno nisam osoba, prvo ću ti objasniti tzašto sam rekao da nisam osoba na svu sreću, vi ste se tu stvorili i jedino što znate raditi je uništavati, vi ljudi, osobe, ma nemoj se sad izmotavati da ste kroz povjest mnogo toga izgradili i da ste napredovali, jer niste uvjek ste nekog ugnjetavali iu na uštrb nekoga ste zarađibali, a kako se niste voljeli , i kolike ste ratove izazvali, ajd dobro možda vam priznajem malo da nite krivi baš za sve ratove ipak da ste bili pametni mogli ste biti jednostavno dobri i meni uništiti posao, e ali nitze i sad ja imam posla s vama moram se zajebavati s vam čitavu vječnost jer ste vi razočarali Boga.
Mislim da je vrijeme da objavim tko sam je jer mislim da ovo već postaje nepristojno, dragi čitatelju, čitateljice ja sam SMRT.
Da šta si se zabezeknou, jednostavno odlučio sam da u ovoj crnoj knjizi objavim svoj kratki životopis.mislim svi objavljuju životopise pa zašto ne bi i ja pa krnimo s pričom. Kako je sve počele, pa počelo je lijepo došao je BOG, stvarao je život, stvorio je vašu zemlju, i na posljetku je napravio grešku stvorio je ljude, mala nezahvalna bića koja su iskvarena do srži i koja ne poimaju način života u miru.Kada se je bog razočarao u ljudima stvorio je nas anđele, normalno nemojete misliti da je bog čiča koji češe bradu na nebu on nije čovjek ion je sila koja je sve pokrenula, a mi anđeli mi smo djelovi te sile koje je on odmetnuo, jedina razlika je što mi možemo preuzeti ljudsku formu, ali da ne skreem s teem bog je stvorio anđele, dačlje znate laj je bilo stvorio je on anđele posvađao se je s luciferom zbog drugačijih pogleda, odnosano nama sila ne dopušta da budemo iskvareni, ali kako ništa ne može biti savršenu tako je i dio sile od koje je nastao lucifer bio onaj mali djelić iskvarenosti, zapravo on se je sam odmetno, jer nije više želio služiti sili. Zapravo tako su mi rekli jer koliko se ja sjećam ja sam došao tek kasnije. Za ovu priču sam samo čuo , čuo sam da je lucifer htio svrgnuti silu s vlast ali mu to nije uspjeli, da ga ne mora uništiti, jer sili nitko nije draži od njegovih anđela, od njegovih djelova, protjerao je lucifera u pako.
E tu dolazim ja bog je odlučio da neće više stvarati anđele jer se i oni mogu odmentnuti, no bog je nešto zaboravio, jer anđeli su nsatali onda kad je bog vidio da su ljudi iskvarena bića i kada je shvatio da mu treba pomoć da ih promjeni. Kvakla u tome je bila što je lucifer imao moć manipulacije i upravljanja osjećajima, i kako se je odmetnuo odlučio je ,el malo ppmrsit račune i tako je usadio u ljude grijeh, odjednom su ljudi počeli griješiti i prestali su slušati Boga, ak mi ne vjerujete pročitajte malo bibliju to vam spada u onu priču adama i eve i stabla jabuke. I bog je razmišljao šta će s ljudima, nijae ih htio unipštiti, ali nije ih ni mogao pustiti da žive vječno,zašto jer po mom ta jabuka koja simbolizira grijeg je zapravo ajmno to reć blud, kako se je ljudima svidjela ta jabuka i stalno su je jeli počeli su porenapućivat prirodu, kako su im i ostali grijesi bili usađeni počeli su i ubijat bživotinje za hranu, i tu je bog shvativši da je ozbiljni narušena prirodna ravnoteža odlučio nešto poduzeti i nakon razmišljanja i razmišljanja odlučio je stvoriti zadnjeg anđela , anđela koji će upravčljati sudbinom ljudi koji će biti neiskvaren napravljen od najčiće sile a opet toliko moćan da će ga se svi ljudi bojati anđela koji će imati moć ubijanje ljudi, anđela smrti, mene.
E da ja sam nastao , onaku sjećam se samo neke svjetlosti sjećam se veselja koje me je prplavilo a onada sam sojetio sjetu, ravndošnust, nemislosrđe ito sad shvaćam sad kada sam odlučio da želim kraj da ž
Elim nestati, ali o tome kasnije , sada shvaćam da sam te osjećaje morao imati i da su me oni morali sačinjavati jer drugačije mne bi mogao obavljati svoje zadatatke i tako gdragi čitatelju ja sam bio stvoren , ja anđeo ili stvorene kojeg ima svaka civilizacije i od koga svaki čovjek strahuja, neki me ignoriraju i tješe se stim da ću možda kasnije doći ali moraš znati da sam ja uvjek tu i dolazim po tebe uvijek u pravavom trenutku da te odvedem u drugi svjet svjet vječnosti...............

nadam se da će vam se svidjeti post.
obećao sam da ću ga napisati i napisao sam ga,valjda je dobar.



| ostavi trag... (5) | pljuni na papir! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.