OBAVJEST

ŽELIM OSNOVATI BEND I ZA TO MI TREBAJU BASIST , GITARIST I BUBNJAR. ZAINTERESIRANI NEKA OSTAVE SVOJE KOMENTARE NA BLOGU. BILI BI DOBRO AKO SU IZ OKOLICE DARUVARA ILI PAKRACA.

I WANT YOU IN MY BAND


GLAZBENI PRAVAC
HAEAVY METALL
ROCK
PUNK
.......
(SVE OSIM DATH TRASH BLACK ILI KAJ JA ZNAM KAKVOG OSTALOG METALA)

TALENTI NISU BITNI !!!!!


bitefight
Bitefight

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Nastavak sage istog onog struje s bloga electric shock(naime izgubio sam svoju lozinku pa sam morao otvorit novi blog)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 11.08.2008.

Proročanstvo palih

Proročanstvo palih

«Čekaj ej stani kad tio kažem rekao si da me je netko ubio tko je ta osoba?»
«Gle ajd pođi za mnom ovo moraš vidjeti.»
«pa daj jebote prvo saznam da sam mrtav i da sam se nekim čudom vratio među žive ili šta već a onda saznam da me je netko mrkno da jebote reci tko je on»
U tom trenutko dok je kroz mene prolazio bjes, i dok sam polako shvaćao da sve ovo što proživljavam nije samo još jedna halucinacija koju je morfij uzrokovao u meni, i dok sam polako opčinjen strahom i nedoumicom ona narukvica u obliku slova om počela je sjajiti nekakvim svjetlom, i imao sam osjećaj kao da nešto samnom počinje vladati i da me obuzima. Sljedeće čega se sjećam je mrak, jedno vrijeme, meni se je činilo kao da je prošla cijela vječnost, čujem nekakve zvukove u daljini i čujem Deltu kako govori:»Izgleda da je on taj daj Ankhu, jebopte koliko smo boraca dobivali tijekom povjesti i ni jedan nikada nije bio označen s grčkim slovom om i najbolji poput tebe za kojeg je Hvatač bio siguran da si to ti na kraju su dobili slovo egipta», naszao je muk i pravim se da i dalje spavam kada počinje onaj drugi progovarati, zaključio sam da se zove Ankh «Delta ti dobro znaš da znakovlje slova om i slova alfa je spomenuto samo kao podloga na Proročanstvu palih , cijelo se proročanstvo nalazi na ploči na kojoj su uklesana sva pisma svijeta i samo su podebljana slova alfa i omega kao početak i kraj» Delta mu pakosno odnrusi «Znam kako izgleda proročanstvo pa ja sam njegov čuvar» Ankh ga smiruje»Dobro satari nisam te htio uvrijediti ti dobro znaš da je nikada nikoga nisam želio povrijediti i znaš da ja ovaj svoj posao neželim i tebi sam se već povjerio ti znaš koja će biti moja odluka nakon 1000 duše.» Delta glasom iskupljenja nastavlja voditi razgovor s Ankhom «Sorry čovječe znam ja sve ma moraš me shvatiti klinac je pod mojim nadzorom i da danas nije bilo tebe tko zna kava bi me kazna sljedovala», Ankh ga prekida «Daj delta ne uzimaj si to k srcu taj prvi izlje moći nije mogao nitko zaoustaviti i još skoro neće moći!»,Delta progovara»Ma da mu nisam rekao samo da je ubijen tko zna možda se nebismo morali brinuti za smrt ratnika!», e sad mi je već dosta i ustajem se naglo s krevatai samo progovaram «Što je bilo?», Ankh iznenađeno kao da je očekivao da ću još satima nepomično ležati na nečemu što možemo nazvazi krevetom , ali to je obična prostirka u centru nekave velike prostorije.»Hej Omega miruj da li si dobro»,»ma odlično sam što je bilo»,pogledavamDeltu koji hvata dah i od te priče ja više nikada neću biti normalan shvatit ću da je ovo stvarnost i da ništa od ovoga nisu halucinacije.Dragi čitatelji ako niste spremni da čitate o prokletim dušama i nemoralnoj borbi između dobra i zla i ako niste spremni da pročitate priču koja će vam možda promjeniti vaša stajališta prema svijetu i ljudima prestanite je čitati , ali ako ste ipak znatiželjni i ako vas zanim zašto sam pao u nesvjest i zašto su ova dvojca toliko zabrinuta nastavite čitati jer od sada ću vam govoriti uo sivom svijtu u kojem žive vječno prokleti Hvatači duša.

Delta konačno otvara svoja usta i počinje pričati priču o proteklim događajima koji su se dogodili»Omega sjedni šuti i slušaj.Ti si doživio tako zvani izljev znamena koje proživljava svatko od nas , ali Hvatači to dožive tek kada ih drugi Hvatač upozna s njihovom psihiočkom moći što kod tebe nije bio slučaj ti si to napravio sam , nekima za t treba podosta vremena.Svaki hvatač posjeduje jedan znamen, koji nitko do prije njega nije imao i znam bira sam Hvatača, važna stvar kod znamenja je ta da svaki znamen ima svoje značenje i obično su za njega vezane moći ali se često događa da znamen u sebi ima i skrivenu moć, na koju obično Hvatač sam naleti.Da li me pratiš za sada?»odgovaram mu spremno»Da naravno iako mi ovo sa znamenjem baš i nema veze s temom» i primjećujem da Ankh već nervoznošetka po mračnoj prostoriji kada Delta nastavlja sa svojom pričom»Slušaj moraš naičiti slušati, od kada postoji dobro i zlo postoje i hvatači to si valjda shvatio.Hvatač s najmoćnijim znamenom je bio Drevni hvatač koji je posjedovao znak orla, on je prorekao da će se pojaviti dava još moćnija znamena jedan sa znakom slova Alfa a drugi zsa tvojim znakom»neznam što bih rekao puštamDeltu da nastavi sa svojom pričom»Shvaćaš hvatač dobiva Ime po znako i to ime zovemo ime prokletog ,a to ćeš shvatiti kasnije,sad slušaj ovo znamen Alfa već postoji samo ga mi nismo mogli naći on je nerkako još ne znakmo kako ušao u živog čovjeka po njegovom rođenju i od tada se nije aktivirao, a to se nije dogodilo baš davno. No nema vez ti posjedoješ znak oma i slova omege koje ima znak kraja i tvoje su moći u tom predznaku, to se je danas i ispoljilo kada si se uzrujao oko svog ubojstva nekim čudom su se moći oslobodile i moć ti je u ruci stvorio blještavo koplje, nije ti to koplje to ti govorim da lakš shvatiš to ti je zabravo vrlo velika količina energije koju tvoj znak isijava i koju jedino mi prokleti možemo vidjeti ti ju nisi mogao kontrolirati i ona ti se je otela kontroli i to ajmo tako nazvat koplje je pogodilo drugog hvatača i uzrokovalo je njegov kraj, to tvoje koplje nazvali smo kopljem Vječnog kraja, no ne boj se Hvataču nije ništa, Ankh ga je spasio jer on ima znak života koji može duše ponovno vratiti u tijelo da dobro si čuo, mi hvatači mi smo proklete duše i kada nas netko «ubije» mi onda postajemo ono što ljudi zovo duhovi duše koje lutaju jer mi moramo razbiti prokletstvo lanac s kojim smo svi prokleti i mi nememo kud otići pa nas je lako vratiti u tijelo , ali povratak se može napraviti sam s dušom koja nije dugo izbavala u tijelu.Ej da li me pratiš?»Sav zbunjen i s poimisli o Bože što sam to napravio i dok se sam čudim i ne mogu jednostavno vjerovati činu kojem sam kako oni kažu uradio .S mukom u glasu odgovaram»da:», zastim Ankh progovara «Gle nemoj se ništa zabrinjavati , ti jednostavno taj izljev nisi moga kontrolirati», šutim ma ne znam šta da im kažem pa sam odlučio jednostavno da ću ih do kraja saslušati, činilo mi se ja da mi Delta ima još toga za reći. Delta nastavlja dalje svoju priču»Gle da nastavim o onom s duhovima, znači to ti ide ovako svi ljudi imaju duše i one kada umru kao što sam ti rekao ako su čiste , hm čiste ako ih je lako svrstati idu na mjesto gdje iščekuju zadnji okršaj, no mi koji smo ponovno vraćeni u svoja tijela, kada nas netko ubije ponovni , a mi se nismo riješili svog prokletstva postajemo duhovi i vječno lutamo u potrazi za nečim što bi nas moglo vratiti natrag, jer duhovi ne spadaju nigdje, kužiš oni su ti zarobljeni u nekom među svijetu.Najbitnije tek sljeduje slušaj ovo pažljivo hvataš dušu jednostavno naučiš par inkantacija za hvatanje i inkataciju koja stimulira bilo kakav znak, ta inkantacija je jedina inkatacija koja vrijedi za sve znakove i kroz vjekove prokleti su samo nju razvili,e ona te stavlja u paralelni svijet iz kojeg možeš promatrati ljude i u koji dolaze prvo duše duša dođe ti je uhvatiš i to ti je to samo moraš znati da se kako i u ovom tako i u svim paralelnim svjetovima vrijeme drugačije broji 100 godin u sivilu ti dođe kao 10 minuta u tvom svijetu.» na brzinu prekidam Deltu i obasipam ga s pitanjima»E neki ljudi govore da su vidjeli duhove pa kako to kada si ti rekao da su oni nigdje i zar aje to hvatanje duša tako jednostavno» Delta se cinično nasmješi i progovori»Gle ovo što ljudi nazivaju duhovi to ti nisu duhovi da to sam ti htio reći oni satovi koje sam ti spominjao,to ti objašnjava sve gle kada ti prizoveš paralelen svijet i kada koristiš inkantaciju za otvaranje ljudima nevidljivih portala to ti nije isto, razlika ti je u ovome kada ga koristiš svoj znak i inkantaciju ulaziš u paralelni svijet u kojem hvataš duše i iz kojeg promatraš, ali u kojem te ne mogu vidjeti, i to je jedini paralelni svijet u koji možeš prizvati ti, no kada ulaziš pomoću inkatacija kao bi otvorio portale, u tom slučaju siu ti te inkatancije kao lozinke za ulaz u paralelne svjetove u kojem ti se onda vremena drugačije broje.» opažam jednu stvar koju do sada nisam uspio opaziti , a to je ta da delta uvijek ima tetovažu lanca i o ovom , a i u stvarnom svijetu i upitah ga «Ej delta kako da ti imaš stalno tu tetovažu i počni mi dovoriti o dušama.» Ankh se je na to moje pitanje brecnuo i krenuo je da progovori no Delta ga je prekinuo»U redu je ankh saznao bi i ovako i onako, gle duše tzi nije jednostavno uhvatiti iz razloga jer kada netko umre u paralelnom svijetu se ne boriti samo za duše već i svijetlo i tama odnosno one zvijeri, kada duša umre , prvo odlazi u već ti poznat paralelni svijet gdje se zadržava neko vrijeme i gdje joj se čini da se nitko ne miče jer kad čovjek umre duši je vrijeme zauvijek stalo kužiš, i kada ti uhvatiš dušu ona biva svrstana svjetlo ,tama sivilo, no ako ti dođe duša koji mi uspijemo spasiti od svrstavanja jer nekakvi uvjeti koje ću ti reći nisu ispunjeni onda ostaja zauvihjek zatočena u ovom svijeto, baš kao i mai.......

Evo popsta za Wierd girl



| ostavi trag... (15) | pljuni na papir! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.