OBAVJEST

ŽELIM OSNOVATI BEND I ZA TO MI TREBAJU BASIST , GITARIST I BUBNJAR. ZAINTERESIRANI NEKA OSTAVE SVOJE KOMENTARE NA BLOGU. BILI BI DOBRO AKO SU IZ OKOLICE DARUVARA ILI PAKRACA.

I WANT YOU IN MY BAND


GLAZBENI PRAVAC
HAEAVY METALL
ROCK
PUNK
.......
(SVE OSIM DATH TRASH BLACK ILI KAJ JA ZNAM KAKVOG OSTALOG METALA)

TALENTI NISU BITNI !!!!!


bitefight
Bitefight

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Nastavak sage istog onog struje s bloga electric shock(naime izgubio sam svoju lozinku pa sam morao otvorit novi blog)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 18.05.2008.

Svijetlo i tama

7 i 7

7 i 6 pokazuje veliki zidni sat koji se nalazi na zidu bolničke sobe. Polako počinjem sebe uvjeravati da je to sve halucinacija od onog silnog morfija s kojim me kljukaju u bolnici.Kazljka se polako približava 12 i uskoro će otkucazi i sedmu minutu. I sedma minutq nastupi. Odjednom kao da vrijeme staje, i od nikud ispred mene se stvara onaj čudni dugokosi lik ovaj put primjećujem da mu je kaput razderan i da mu je na ruci vidljiv ožiljak. On mi mirno prilazi i govori nešzo nalik na ovo:"SPIRITUS CHAINS OF DAMED" od jednom osjećam da cijelo moje tijelo gori i proživljavam takvu neopisivu bol. Bol prestaje i gledam u njega ,a onda u svoju ruku preko onog znaka om vidljiva je i tetovaža lanca koji mi je istetoviran po cijelom tijelu i gotovo kao da se derem na njega, govorim mu s glasom punim bjesa" JEBOTE KAJ SI MI TO URADIO DA LI SI TI NORMALAN!!!".No on mirno otvori usta i počne ptičati" Ti sada spadaš u skupinu ljudi koji su vječno prokleti, ti si od sada besmrtan, jer kada si umro odnosno one noći kada te je netko ubio, ti si odbacio i jednu i drugu stranu i odlučio si se za sivilo, ta tvoja tetovaža ti predstavlja tisuću okova koji te drže u ovom prokletstvu i kada skupiš tisuću svjetlosnih ili tisuću tamnih bisera ponudit ti će se ponovno biranje, ali tada ćeš imati četri opcije za odabrati." mislim u sebi zajebi ti tu priču sretan sam što sam živ mora da je ovo nekakva halucinacija od morfija i dok se ja luđački cerim po sobi primjećujem da i ovaj lik ima tetovažu samo njegova nalikuje na slovo delta i ona sada svjetli svjetlost i mene obasjava i nalazimo se na nekakvom jezivom mjestu na kojem još nikada nisam bio. Shvaćam da više nisam u pidžami nego sam obučen u istu odoru kao i lik koji me je ovjde i dioveo (zovem ga lik zato što mi još nikada nije rekao kako se zove) imam isti onaj kožni mantil do zemlje iste marte i istu majcu sive boje, na zapešću umjesto tetovaže imam narkvicu za znakom om a ono tetovaža s lancima , to su sada pravi lanci koji su mi zavezani oko prsa tako da tvore znak X."On sstaloženo progovara moje iume je Delta i ti se od sada u ovom svijetu zoveš Omega, u tvom svijetu sad stoji vrijeme i ti ljudi neće ništa primjetiti dok u ovom svijetu vrijeme normalno teče ,a poveznici su im satovi koje ćeš kasnije dobiti,ali da prijeđem na stvar o ovom ćemo kasnije razgovarati ovo ti je sajam duša mi ljudi iz sivila iamo sljedeći zadatak , kako se na zemlji Svijetlo i Tama bore za duše ljudi kako bi mogli osnovati svoju vojhsku za završnu borbu, mi imamo zadaću da ih spriječimo da u lovu na duše ne unište Zemlju i da duše razvrstamo onako kako treba, mi hvatamo duše i kada ih uhvatimo promotrimo ih i onda ih svratavamo , ako ne znamo kud bi dušu svrstali ako je ona siva kao što je bila tvoja i moja, onsda im nudimo da same biraju kud će ići.Kad ih svrsavamo tu ih prodajemo Svijetlu i Tami u zamjenu za bisere.Kužiš , a sada krenimo po sat i na mjesto gdje ću te obučavati kako da postaneš HVATAČ DUŠA sada si selektiran."
Jebote stojim i gledam ili je ovo stvarno ili je neka jebena halucinacija krećem za njim , ali ništa mi nije jesno i sada se sjećam samo jedne stvari rekao mi je da me je netko ubio................

Nastavak slijedi

P.S.
E Crnka očekujem tvoj komentar.



| ostavi trag... (33) | pljuni na papir! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.