OBAVJEST

ŽELIM OSNOVATI BEND I ZA TO MI TREBAJU BASIST , GITARIST I BUBNJAR. ZAINTERESIRANI NEKA OSTAVE SVOJE KOMENTARE NA BLOGU. BILI BI DOBRO AKO SU IZ OKOLICE DARUVARA ILI PAKRACA.

I WANT YOU IN MY BAND


GLAZBENI PRAVAC
HAEAVY METALL
ROCK
PUNK
.......
(SVE OSIM DATH TRASH BLACK ILI KAJ JA ZNAM KAKVOG OSTALOG METALA)

TALENTI NISU BITNI !!!!!


bitefight
Bitefight

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Nastavak sage istog onog struje s bloga electric shock(naime izgubio sam svoju lozinku pa sam morao otvorit novi blog)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 12.04.2008.

"CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA"

Da li je to istina. Zavisi kako za koga, po mom mišljenju svatko od nas ima nekakv svoje ciljeve, ali da li je dopuštenu čovjeku da ostvari svoje ciljeve pod svaku cijenu. Želiš nekakav posao , ali kvalificiranija osoba ti stoji na putu i ti ne vidiš niti jedan drugi način da dođeš do tog posla osim da tu osobu sabotiraš. Što ćeš učiniti?
To sve ovisi o tvome moralu, neke osdobe s manje morala će to učiniti i kraj više o tome neće mariti dok one koje imaju morala to neće ni pomisliti da urade dok neki sasvim treći će to učiniti ali kasnije će se kajati, a ipak četvrti će se zapitati što bi ta osoba učinila meni možda bi i ona mene sabotirala pa zašto da ja nju poštedim. Netko peti će reći ti ne znaš što bi ona učinila pa se moraš ponesti najispravnije moralnu kako možeš. I tu nakomn dugog razglabanja dolazimo do ove riječi MORAL da danas ljudi imaju sve manje morala zato što ih obično nije nriga što rade vdrugim ljudima bitno im je da oni uspiju.
To nije ispravno ali sve to ovisi o moralu čovjeka .



| ostavi trag... (18) | pljuni na papir! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.