OBAVJEST

ŽELIM OSNOVATI BEND I ZA TO MI TREBAJU BASIST , GITARIST I BUBNJAR. ZAINTERESIRANI NEKA OSTAVE SVOJE KOMENTARE NA BLOGU. BILI BI DOBRO AKO SU IZ OKOLICE DARUVARA ILI PAKRACA.

I WANT YOU IN MY BAND


GLAZBENI PRAVAC
HAEAVY METALL
ROCK
PUNK
.......
(SVE OSIM DATH TRASH BLACK ILI KAJ JA ZNAM KAKVOG OSTALOG METALA)

TALENTI NISU BITNI !!!!!


bitefight
Bitefight

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Nastavak sage istog onog struje s bloga electric shock(naime izgubio sam svoju lozinku pa sam morao otvorit novi blog)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 07.04.2008.

Svijetlo i tama

Evo posta za one koji su se zaželili mojih dugih i filozofskih postova.

Svjetlo i tama

Probudio me je nekakav tupi krik, negdje daleko od mjesta gdje sam bespomoćno ležao.Otvaram oči i nekakva svjetlost mi sije u oči onako jeko da jednostavno ne možeš u nju gledati, ne sjećam se kada je u gradu iz kojeg dolazim ikad sjalo ovako jako svjetlo.Sve mi je nekako čudno, a sada postaje još čudnije sjedne strane je svjetlo, a s druge tama, a ja se nalazim u onom sivilu u sredini.Imam nekakav osjećaj da moram odlučiti na koju ću stranu ići, ali meni se sviđa ovo sivilo u njemu mi je baš dobro.Odlučno progovaram"E ja ne idem nikud tu mi je sasvim dobro.".Pazi ovo sada jebeno akceleriram prema dolje i udaram u pločnik, imam osjećaj da sam smrskan, ali za čudo božje sam živ.Ustajem se sasvim polako i pitam se šta je to bilo da li sam se opet nalio kao smuk pa nemam pojma šta sam radio sinoć, da li sam opet zaspao u nekoj ulučici.Ma koga jebe bitno da sam budan, kako je prošla sinoćna svirka izneneda se sjećam da je moj bend imao sinoć svirku , ali ne sjećam se detalja.KOga briga bitno da se dovučem kući,prolazim glavnom ulicom i gledam ljude imam osjećaj kao da me nitko ne primjećuje kao da nisam tu.Prilazim jednom starijem gospoinu da ga pitam koliko ima sati ali kada upitam on gleda u mene , ali kao da gleda kroz mene,kao da me neprimjećuje, kao da nisam tu.Mislim si to što imam dužu kosu ne znači da ne postojim, imam dugu kosu i šiške mi stalno upšadaju u oči , ali ovaj puta ne vidim ni svoje šiške, stvarno se sada nešto čudno događa, probavam dotaknuti onog čovjeka sa saton , ali ruka mi jednostavno prolazi kroz njega.U jebote sad se sjećam svega juče neveče , na onooj svirci nezgodno sam pao sa bine da li je moguće da sam ono jebeno mrtav.Jebote ja sam duh.
Prilazi mi lik s dugom kosom i progovara"Svjetli ili tama"
"kaj , jebote znači da nisam mrtav jebote ti me stvarno vidiš i kaj ti to znači , neki novi bend ili kaj."odgovaram mu , ali tip je stvarno uporan"svjetlo ili tama"."šta nerazumijem", nasmije se polu cinično i progovara dubokim tononom"Sivac, gle šta misliš kada duše umru za njih se bori svjetli i tama jednom od njih moraju pripasti i napočetku im daju pravo da biraju i obično svi izaberu po onome kakva ima je duša.Ali nas nekolicina ostajemo u sivilu i oni nas vraćaju natrag gle ti ćeš se vratiti u ljudsku formu,ali neće biti sve hotovo nakon nekog vremena prići će ti dva čovjeka i pitat će te svjetlo ili tama i onda ćeš morati izabrati."pomislim daj tip je sto posto na nečemu, ali svejedno ga pitam ,a zašto moram odabrati stranu."To ti jebarem jednostavno kad jednom odabereš stranu na toj strani ćeš se boriti do Armagedonai i morat ćeš ući u rat za svjetlo ili za tamu."Nšt jebote okrećem se od tipa mora da je lud ali on mi nešt pritišće na ruku i to me peče.Padam u nesvjest i sada sam u nekakvoj tišini ali opet ubrzanje, ali sada se budim u bolnici oko mene je moja obitelj i moji frendovi mora da je ova mora posljedica pada i dok me svi grle.Ona desna ruka na koju mi je onaj tip pricvrljio onaj jebeni pečet il što je već vio je u zavoju a kroz zavoj nazirem natpis"NESELEKTIRAN"

NASTAVIT ĆE SE

Struja



| ostavi trag... (8) | pljuni na papir! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.