Eki's blog

nedjelja, 06.05.2007.

Malo sam zakazao

Dugo me nije bilo, iskreno nisam ima o vremena.
DA DA Kak DA Ne
Neko mi je, neznam tko a volio bih znat, rekao da na temelju 5 rijueči naupišem post.
Evo probat šu, a rječi su: anatomija,deda,gospodarstvo,brokula,jedinica
nak ok!

U jutro prije nego sam krenuo u školu, u kojoj sam trebao odgovarati je...u mehaniku, (nak mislim si u sebi smiješi mi se još jedna JEDINICA). no dobro i to je za ljude. I tako idem ja u smrt sa osmjehom na licu, no ni to nije bilo dugog vjeka jer sam sreo jednog lika kojek svi zovu DEDA, neznam zašto ja ga jednostavno zovem budala, ili šta mi prvo padne na pamet. Došao ja u školu, a kad ono nemamo mehaniku mislim si ja sve je super i sve je za pet. Super idem ranije kuči, stanem na placu da kupim Skandi kako bih imao šta radit doma jer mi je komp dosadan.
Odmah s ulaza sjedam za stol i pitam stru sta ima za jesti, a ona ko iz topa BROKULA ja nak. I stojim tj. sjedim ja i gledam zbunjeno kakva krvava brokula kad je dogovokeno nešto 18. Kaže star "šalim se" reko kad te ja zašalim, mislim nisam to reko al dobro, prošlo je i to. Rješavam ja križaljku i na sredini križaljke je slika i na slici je kost, i dolje piše rješenje asocijacije:_________ i aj ti to sad riješi. No rješavanjem križaljke dobi sam još par asocijacija kao što je medicina, antopolog. Vidi ja da rjašenje ima 9 slova i završava s A mislim ko da mi to šta znaši i pitam ja didu sta bi to moglo biti i kaže on meni ANATOMIJA, gle stvarno čak i stane na prazna mjesta.
No dosta križaljki i svega sutra pišem test, pa moram ići da moram ići u.....ti kak da ne ode ja na viktoovac pa na trening. I pita mene kolega iz razreda i s treninga šta pišemo iz goegrefije. Pišemo sve od lekcije GOSPODARSTVO primorske Hrvatske do zadnje lekcije. Test sem rastrio i sad čekam da vidim koliko sam dobio.

06.05.2007. u 14:08 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

2007 Svibanj (1)
2007 Travanj (7)
2007 Ožujak (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni

Ime: Elmas
Prezime: Alagić
Nadimak: Kićo
Adresa: K.B. 6
(I to je previše)