Eki's blog

nedjelja, 01.04.2007.

Novi početak

madcoolKao što rekoh, vrijeme je da počnem riješavat porbleme. Novi je mjesec novi početak. Sinoć nisam oka sklopio, samo sam sjedio u mraku svoje sobe i razmišljao, i razmišljao, i razmišljao to je sve što sam radio, samo sam razmišljao. I donio odluku, VRIJEME JA ZA PROMJENE, dan je tek počeo a već sam riješio jedan od većih problama. Nažalost dobi sam jedan veći problem od toga. Naime o čemu se radi, radi se o tome da smo, kolega i ja išli praviti kućicu na drvetu. Sve je bajno i sve je super, dok se nismo primili posl, tj. alata ( točnije rećeno pile). Počeli mi radit i onda, ja bidala, porežem se pilom. ali to nije sve kako smo sjedili na drvetu kad sam se cutnuo, zamahnuo sam rukom i bacio pilu, koja je puknula, (ali je to manje važno, i onako je bila susjedova) izgubio sam ravnotežu i pao sa drvetadead. I dobro šta sd pao pao tko mi je kriv. Stara je vješala veš pa je vitnessovala. Odma panika, reko nije mi ništa, siđe kolega sa drveta pruži ruku da ustanem, kad je on mene uhvatio za ruku "Kuueekkiiii" ovi gledajulud "boli". A stara odma "ma vraga nije ništa". sjednemo u auto i na hitnu. Kaže doktor da niej slomljena skroz "ne desna, ja sam pao na ljevu" ovi opet gledaju. Ovi doktori nemaju smisla za humor, dok smo se kolega i ja roflvaljaliroflodroflsmijarofl Stavili su mi lanketu (ili tak nešto) kažu da moram mirovat.
Ma đaba sve to kad nije desna pa sutra u skoli moram pisat, nisam ni znao koliko je lakše pisat po tipkovnici sa dvije ruke, super sad nemogu igrat NFSC ni LOTR a ni PES6. Bar mogu švrcoolljat po internetu, ak ništa drugo. A maddanas imam i tremadning, ma super. nonoNikad više neću piliti ništa dok sam na drvetu.nono

01.04.2007. u 11:56 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

2007 Svibanj (1)
2007 Travanj (7)
2007 Ožujak (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni

Ime: Elmas
Prezime: Alagić
Nadimak: Kićo
Adresa: K.B. 6
(I to je previše)