nebi đava sa jednom plaćom

ponedjeljak, 15.05.2006.

AZRA

VOLIM TE KAD PRIČAŠ

volim te kad pričaš
u svom ovom ludilu
slutnja gubi privid
ogoljela do kosti
postaje stvarnost
zaboravljena bol
ne želim da te odvlačim
daleko

riječi poput bajke
smiruju samotinju
ne brini neko pamti
svaki tren u godini
sve veze šetnje razgovori
a ti još razmišljaš
vjeruj mi

gledaj moju malu
kako ide niz ulicu
primjećuješ li boju
na njenom obrazu
danas je prvi
dan u proljeću
i ona uživa
kao da je
posljednji

AKO ZNAŠ BILO ŠTO

ne znam što da radim sa sobom
na što misli da bacim
eto stvaram polako pjesmu o tebi
gledam tvoje tijelo
ludujem za njim
i ponavljam u sebi samo jedno

poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znaš
bilo što

želim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti šapućem na uho bisere
da pričam o slobodi
da se glupiram
da ti kažem oh ti ludo jedina

poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znaš
bilo što

- 00:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • aj neka

Linkovi