e!hot50

utorak, 05.09.2006.

NAJSLABIJA GLEDANOST MTV VMA

Image Hosted by ImageShack.usGledanost ovogodišnjih MTV VMA pala je ispod svakog prosjeka. Gledatelji koji su prošli četvrtak na malim ekranima pratili svečanosti dodjelje MTV nagrada, masovno su mjenjali programe na svojim TV prijemnicima, a tek je njih 5.77 milijuna uspjelo dočekati kraj. Prema službenim podacima, gledanost nekada najvažnijeg glazbenog događaja godine pala je za čak 28% u odnosu na prošlu godinu, a čak za 45% u odnosu na gledanost MTV VMA 2004. godine. Dodjela MTV nagrada za najbolje videospotove redovito bi svake godine privukla oko 12 milijuna gledatelja, a glazbenici su nastup na toj dodjeli smatrali vrhuncem svoje promocije, no čini se da je MTV podlijegao napadu rapidnog razvoja tehnologije i elektroničkih medija, gdje je utrku izgubio sa sve brojnijim i popularnijim on-line programima, TV kanalima i ostalim suvremenim načinima predstavljanja glazbe. Čak ni spektaklarno seljenje dodjele nagrada po američkim gradovima od New Yorka, preko Miamia, do Los Angelesa, nije pomoglo u povratku popularnosti. MTV VMA najviše je gledanosti izgubio kod publike od 12 do 34 godine starosti, a njih je čak 33% manje gledalo dodjelu ovogodišnjih nagrada. Dobra vijest za MTV je da ta je na njegovom web portalu Overdrive isječke sa svečanosti gledalo 3.9 milijuna posjetitelja, što je čak 200% više u odnosu na prošlu godinu.

- 20:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #